شهری

تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی برگزار شد

کد خبر : 54365

با حضور مسئولین استانی مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی در مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی اظهار کرد: رسانه بازوی توانمند جهاد تبیین است و باید در این معقوله توجه ویژه شود و رسانه می تواند باعث اعتبار بخشی به سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی شود.

وی افزود: امروز در فضای رسانه باید قوی تر و چابک تر عمل کنیم تا آنچه مقام معظم رهبری در جهاد تبیین تاکید داشتند را جامه عمل بپوشانیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بیان کرد: در سال جاری سازمان همیاری سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی را کلید زده است و این مهم باید با بکارگیری عناصر رسانه ای به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه باید شورای رسانه سازمان همیاری شهرداری ها تاسیس شود ابراز کرد: سازمان همیاری شهرداری ها یک سازمان اقتصادی است و با استفاده از واحد روابط عمومی شرکت های تابعه سازمان فعالیت های این سازمان باید پررنگ تر شود.

از نگاه مدیریتی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی حمایت خواهیم کرد

موسی الرضا حاجی بگلو سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این جلسه اظهار کرد: بعنوان ناظر سازمان همیاری ها از نگاه مدیریتی این سازمان حمایت خواهیم کرد و تاکنون نیز اتفاقات مثبتی رخ داده است.

وی افزود: در سازمان همیاری ها نسبت به گذشته تحول صورت گرفته است و با بررسی صورت گرفته گزارش های مالی در مجموعه گردشگری چالیدره تراز مالی در گذشته مناسب نبوده است اما با ورود حقوقی مدیریت سازمان همیاری اتفاقات مثبتی در حال رخ دادن است.

ناظر سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی تاکید کرد: در گذشته اتفاقاتی در این مجموعه رخ داده است که برخی با دامن زدن به شایعات آنها را به مدیران فعلی سازمان نسبت می دهند.

وی بیان کرد: ما از نیروهایی جهادی و انقلابی حمایت خواهیم کرد و نگاه مدیریتی سازمان نیز تاکنون مناسب بوده است.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: نقش رسانه در تمام حوزه ها تعیین کننده است و از این رو باید مدیر جدید مجموعه اطلاع رسانی این سازمان توجه ویژه تری داشته باشد.

در پایان این جلسه از زحمات ۱۰ ساله احمدی تقدیر و تودیع شد و امیر فیروزی بعنوان مدیر جدید روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی معارفه شد.

امیر فیروزی دانش آموخته روابط عمومی و مدیریت رسانه است.

وی در سابقه کاری خود ، مسئول روابط عمومی بنیاد مستضعفان استان خراسان رضوی ، دبیر کمیته ساماندهی های روابط عمومی های آستان قدس رضوی و سردبیر نشریه فاتح بسیج‌را در کارنامه رسانه ای خود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن