یادداشت روز

“برنامه توام با کارنامه” ویژگی گفتمان رئیسی است/ اقبال بالای رای اولی‌های خراسان رضوی به رئیسی

کد خبر : 41052

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی گفت: گفتمان فرهنگی آیت الله رئیسی اقبال عمومی مناسبی در میان رای اولی‌ها و جامعه اولیاء و مربیان استان پیدا کرده است.

حسین هژبری در گفت‌وگو با خبرنگار صبح مشهد اظهار داشت: از نگاه ما آیت الله رئیسی یک شخصیت فرهنگی محسوب می‌شوند که اساسا فعالیت و پیشنه و سابقه ایشان کاملا با فعالیت‌های فرهنگی عجیبن شده است.

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی افزود: همین صبغه و سابقه فرهنگی بالا به همراه مدیریت فرهنگی یکی از مهمترین تمایزات گفتمانی ایشان با سایر کاندیداهای ریاست جمهوری است.

هژبری با اشاره به تمایز دیگر گفتمان آیت الله رئیسی با سایر نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد: ایشان به صرف برنامه محوری اکتفا نکرده و این برنامه را با کارنامه توام کرده‌اند؛ به این معنا که بسیاری از برنامه‌های ایشان به دلیل اینکه یک مدیر اجرایی باکارنامه مشخص هستند قابلیت اجرا دارد و پیش از این نیز آنها را اجرایی کرده و در کارنامه وی ثبت شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگیان خراسان رضوی بیان کرد: جامعه فرهنگیان با شور و شوق بالا از گفتمان رئیسی استقبال کرده‌اند و ساماندهی مناسبی در حوزه فعالیت‌ها صورت گرفته است.

هژبری تاکید کرد: در میان فرهنگیان شهرستان‌های خراسان رضوی انسجام گفتمانی بسیار مناسبی حول محور آیت الله رئیسی ایجاد شده است و امیدوار هستیم این موج ایجاد شده در نهایت زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم و جامعه فرهنگیان در انتخابات شود.

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی تصریح کرد: نوع نگاه رئیسی به مقوله آموزش و پرورش نگاه و رویکرد روبنایی نیست بلکه ایشان نگاهی زیربنایی و تحول آفرین به حوزه آموزش و پرورش دارند که همین نگاه مبنایی می‌تواند زمینه ساز تحولات بیشتر شود.

هژبری ادامه داد: علاوه بر این در میان رای اولی‌های استان نیز اقبال عمومی بسیار خوبی در میان دانش آموزان نسبت به مباحث مطروحه از سوی آیت الله رئیسی شکل گرفته است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن