اقتصادی

یک فعال اقتصادی :

مدیر پشت میز نشین نمی تواند به اقتصاد کمک کند/ آیت الله رئیسی تنها حامی صنعتگران در سالهای گذشته بود

کد خبر : 40972

یک فعال اقتصادی گفت: مدیر پشت میز نشین نمی تواند به اقتصاد و صنعت کشور کمک کند.

به گزارش صبح مشهد، علی دوستکان، فعال اقتصادی شرق کشور در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: تجربه ثابت کرده از بعد انقلاب هرجا وایستادیم توانسته ایم پیشرفت را ببینیم در همه حوزه ها اگر در تمام حوزه ها سعی کنیم روی پای خودمان بایستیم و نگاهمان را از بیگاه برداریم شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود.

وی افزود:ما باید به توانمندی نیروهای جوان و انقلابی خودمان تکیه کنیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم و این تنها راه حلی است که می تواند کشور را در حوزه صنعت اقتصاد کمک کند.

دوستکان عنوان کرد:اقای رئیسی فردی میدانی است و تجربه ثابت کرده هرجا مدیریت داشته در میدان حضور داشته مدیر پشت میز نشین نمی تواند به اقتصاد و صنعت کشور کمک کند ما مدیری می خواهیم انقلابی و پای کار، که در دو دل مردم را گوش کند و وارد میدان مشکلات شود و از اقتصادی که برل پایه دانش و تفکر بومی باشد و قطعا در این زمینه آیت الله رئیسی از دیگر کاندیداها بالاتر است.

این فعال اقتصادی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ناشی از سازو کارهای غلط اداری است باید اصلاح ساختار بانکی اتفاق بیفتد در غیر این صورت نمی توانیم جهش اقتصادی و رشد اقتصادی داشته باشیم امیدواریم بتوانیم مالیات ها را به سمت عدالت مالیاتی ببریم از طرفی اگر بتوانیم ساختار حوزه بانک ، مالیات ، بیمه تامین اجتماعی را اصلاح کنیم قطعا به تولید و اقتصاد کشور می تواند کمک کند.

وی افزود: زیر ساخت های اولیه در حوزه صنعت در استان فراهم است اما باید تلاش کرد موانع برداشته شود و تنها یک مدیر کارآمد و توانمند انقلابی با حضور در راس حکومت می تواند مشکلات را حل کند.

دوستکان گفت: قطعا فعالان اقتصادی و صنعت از آیت الله رئیسی حمایت می کنند چرا که ایت الله رئیسی تنها حامی بودند که به چرخه اقتصاد و تولید در کشور کمک کردند و تنها حامی فعالان اقتصادی در ۸سال اخیر بودند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن