شهری

استاندار خبر داد:

ممنوعیت تردد خودرویی بین شهری از ۱۲ تا ۱۷ خرداد

کد خبر : 40858

اجرای ممنوعیت تردد خودرویی بین استانی و شهرستانی از ظهر چهارشنبه

صبح مشهد– استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه‌ای که در ستاد ملی داشتیم بنا شد از ظهر چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد ممنوعیت تردد خودرویی بین استانی و شهرستانی وجود داشته باشد. بر این اساس در شهرهای قرمز و نارنجی یک میلیون تومان و در شهرهای زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری، معتمدیان در جلسه ستاد کرونای استان،بر کنترل و نظارت جدی بر گلوگاه‌های شیوع ویروس هندی از جمله مرزهای استان تاکید کرد و گفت: مردم و صنوف همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا در این زمینه به یک ضریب قابل قبولی برسیم.

وی با بیان این که روند کنترل بیماری به خوبی در استان در جریان است، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های مراجع بهداشتی و درمانی، در مجموع میانگین بستری هفته گذشته نسبت به هفته‌های اخیر کاهش یافته است. وی بر تشدید نظارت‌ها تاکید کرد و گفت: باید همچنان نظارت‌ها در حوزه اصناف تشدید شود تا مجموعا در موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی به یک ضریب قابل قبولی برسیم و از این شرایط هم عبور کنیم.

وی با اشاره به نگرانی از ورود ویروس هندی و احتمال رسیدن به پیک پنجم اظهار کرد: متاسفانه بر اساس گزارش‌هایی که در ستاد ملی ارائه شد، در برخی از استان‌های جنوب شرق نمونه‌هایی از ویروس هندی مشاهده شده است، در همین زمینه بر کنترل و نظارت جدی بر گلوگاه‌های شیوع این بیماری تاکید داریم و پیگیر هستیم که پروازهای این شهرهای کشور به مقصد مشهد متوقف شود تا بتوانیم کنترل‌های خود را تشدید کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن