اسلاید شوشهری

به همت شهرداری منطقه 2 و در راستای پاسداشت مقام معلم:

۴۰۰ گل و گیاه زینتی فاخر در فضای سبز دبستان شهید افشاری مشهد کاشته شد+ گزارش تصویری

کد خبر : 46425

در راستای ترویج نشاط و شادابی دانش آموزان و پاسداشت مقام معلمان و حفظ محیط زیست، محوطه خاکی و بلا استفاده صحن حیاط دبستان شهید افشاری ناحیه ۴ مشهد به همت شهرداری منطقه ۲ گل آرایی و مزین به کاشت انواع گونه های گیاهی فاخر گردید.

به گزارش صبح مشهد، معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲ مشهد روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که دانش آموزان سرمایه های انسانی و علمی کشورمان محسوب شده و ایجاد محیطی بانشاط و شاداب جهت فراگیری دانش و مهارت وظیفه همه دستگاه ها محسوب می شود، افزود: شهرداری مشهد تصمیم گرفت با گل آرایی فضای بلا استفاده حیاط دبستان دو شیفت دخترانه و پسرانه که مزین به نام شهید بزرگوار عباس افشاری می باشد، سهم ناچیزی در راستای خدمت به نوآموزان و معلمان گرامی ایفا نماید.

مهندس قره خانی در خصوص حجم اقدامات انجام شده افزود: کاشت۳۵۰بوته ترون،کاشت ۵۰ بوته رز، کلش و تسطیع و ایجاد جوی ۳۵ متر طول، قیم و حصارکشی دور باغچه، حمل و جمع آوری یک خاور خاک و نخاله مازاد از جمله فعالیت هایی بود که جهت کاشت فضای سبز مدرسه توسط پرسنل شهرداری مشهد انجام شد.

وی به دانش آموزان توصیه کرد با نگهداری صحیح از گل ها و گیاهان کاشته شده، ضمن حفظ محیط زیست مسئولیت پذیری خود را که برگرفته از فرهنگ والای ایرانی اسلامی است، نشان دهند.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن