اجتماعیاسلاید شو

اعترافات وحشتناک والدین بابک خرمدین به قتل دختر و دامادشان/ با چند قاتل سریالی خطرناک آشنا شوید

کد خبر : 40689

روز گذشته برگ دیگری از پرونده هولناک قتل بابک خرمدین به دست والدینش ورق خورد و در مقابل حیرت همگان، پدر و مادر این کارگردان سینما به قتل و مثله کردن دختر و دامادشان در سال های گذشته اعتراف کردند. وقتی شما با قاتلی مواجه هستید که درخصوص جنایتی که مرتکب شده هیچ گونه عذاب وجدانی احساس نمی کند و حتی از این مسئله نیز ابراز رضایت و خوشحالی می‌کند، قطعا با پرونده هولناکی مواجه اید که شایدبتوان گفت موارد بسیار نادری همانند آن را می‌توان یافت،چیزی که در پرونده والدین بابک خرمدین که حالا به قتل و مثله کردن دختر و دامادشان هم اعتراف کرده اند، به وضوح به چشم می خورد. این زوج قاتل تاکنون به قتل پسر، دختر و دامادشان به نام (فرامرز) اعتراف کرده اند. آن ها سال ۹۰ فرامرز (دامادشان)، سال ۹۷ آرزو (دخترشان) و سال ۱۴۰۰هم بابک (پسرشان) را کشتند و مثله کردند!

اعترافات جدید والدین بابک خرمدین

صبح مشهد– قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، دیروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده قتل بابک خرمدین و اعترافات جدید پدر و مادر وی مبنی بر قتل دختر و دامادشان اظهار کرد: پدر بابک، چهار فرزند به نام‌های آرزو متولد ۵۱، بابک متولد ۵۳، افشین متولد ۵۴ و آذر متولد ۶۱ دارد. آرزو در ابتدا ازدواج کرده اما سال ۸۸ از همسرش جدا شده و سپس به عقد پسرعمه‌اش درآمده بود و از بیماری ام‌اس رنج می‌برد.

وی افزود: پدر بابک مدعی شده همسر آرزو به نام فرامرز، مشکلات اخلاقی داشته و وی را به همان شیوه قتل بابک، در سال ۹۰ به قتل رسانده و جسدش را به خارج از خانه منتقل کرده و در سطل زباله انداخته است.

شهریاری ادامه داد: پدر بابک مدعی است در ابتدا پس از قتل فرامرز، خانواده وی اعلام فقدان کرده بودند و خودروی فرامرز نیز حوالی فرودگاه مهرآباد پیدا شده بود.
به گزارش میزان، وی افزود: در این فقره، صرفا یک فقدان اعلام شده بود و مدعی شده‌ بودند، وی افراد قاچاقچی را به مرز می‌برده و با این پوشش، فکر خانواده را از این که بخواهند پرونده را پیگیری کنند، منحرف کرده‌اند. به گزارش تسنیم، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با بیان این که پدر بابک مدعی شده دخترش به ترکیه رفته اما بررسی‌ها، کذب بودن این اظهارات را نشان داد، اضافه کرد: پدر بابک به همراه همسرش مدعی هستند در سال ۹۷ آرزو را به دلیل مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و ارتباط با افراد غریبه به همان شیوه قتل بابک، به قتل رسانده‌اند.

وی ادامه داد: در همان روز نخست بازداشت والدین بابک، این احتمال را می‌دادیم که آن ها مرتکب دو فقره قتل دیگر هم شده اند و اطمینان داشتیم که دختر آن ها (آرزو) مفقود شده است. اکنون نیز باید تحقیقات بیشتری انجام شود که آیا فرد یا افراد دیگری از این خانواده مفقود شده‌اند یا خیر؛ اما به نظر نمی‌رسد فقدان دیگر بستگان این خانواده مطرح باشد.

تایید سلامت عقلی و روانی زوج قاتل

شهریاری با بیان این که پزشکی قانونی اعلام کرده متهمان این پرونده به خصوص پدر بابک بیش از ۹۵ درصد از سلامت عقلی و روانی برخوردار هستند، افزود: به نظر می‌رسد پدر بابک در سلامتی کامل به سر می‌برد و جنون نداشته است؛ هرچند باید معاینات مجدد انجام شود. پدر بابک جزئیات قتل‌ها و اسامی و مطالب دیگر را به خوبی بیان می‌کند و این می‌تواند دلیلی بر صحت روانی وی باشد.

معاون دادستان تهران با تأکید بر این که بیشتر متهمان مثله‌ کردن اجساد را پس از قتل با انگیزه انتقال راحت به خارج از منزل انجام می‌دهند، افزود: پدر بابک بیشتر تفکرات ملی دارد تا مذهبی و حتی به دلیل همین تفکرات و تعلق خاطر به بابک خرمدین، نام خانوادگی خود را عوض کرده بود. وی همچنین اظهار می‌کند حق داشته بابک را به دلیل فساد اخلاقی‌اش به قتل برساند و اعتقاد دارد که آدم باید پاک باشد.

وی افزود: مادر بابک خرمدین نیز اظهار می‌کند تحت فشار همسرش نبوده و از همه ماجراها باخبر بوده است.
شهریاری درباره انگیزه متهمان گفت: متهمان مدعی شده‌اند، صرفا به دلیل مشکلات مقتولان از جمله استعمال مواد مخدر و ارتباطات نامتعارف، آن‌ها را به قتل رسانده‌اند. تحقیقات ما نشان می‌دهد انگیزه‌ای غیر از مسائل خانوادگی برای این قتل وجود ندارد.

والدین بابک خرمدین: از قتل فرزندانمان پشیمان نیستیم
همچنین به گزارش میزان، پدر بابک خرمدین در خصوص انگیزه قتل این سه نفر گفت: بابک، دختر و دامادم دچار فساد اخلاقی بودند. هر سه نفر دارای فساد اخلاقی بودند و برای همین از این که آن‌ها را به قتل رساندم، ذره‌ای وجدانم ناراحت نیست و بابت این موضوع بسیار خوشحال و خرسندم.

او در پاسخ به این سوال که اگر این سه نفر مشکلاتی را برای شما ایجاد کردند، چرا از پلیس درخواست کمک نکردید؟ افزود: با همفکری همسرم به این نتیجه رسیدیم که برای جلوگیری از آبروریزی خانوادگی با کسی این فساد‌های اخلاقی را مطرح نکنیم.

احتمال قتل ۲ فرزند دیگر بعد از آزادی!
خرمدین در ادامه در اظهاراتی عجیب گفت اگر از زندان آزاد شود ممکن است افشین و آذر، دو فرزند دیگرش را هم به قتل برساند.
مادر بابک خرمدین در واکنش به اظهارات همسرش که گفته بود در صورت آزادی، دو فرزند دیگرش را به قتل خواهد رساند، افزود: من هرگز اجازه نمی دادم این اتفاق بیفتد، افشین و آذر فرزندان بسیار خوبی هستند.
مادر بابک خرمدین افزود: از قتل این سه عضو خانواده پشیمان نیستم؛ چرا که از هیچ یک از آن‌ها رضایت نداشتم.
مادر بابک خرمدین اظهار کرد: بابک مرا آزار می‌داد، خجالت می‌کشم از رفتار و کردار او سخن بگویم. کدام مادری راضی می‌شود که فرزندش را به قتل برساند؟
مادر بابک خرمدین تصریح کرد: همسرم رفتار خوبی با من دارد و هیچ وقت نه مرا آزار داده و نه به من فحاشی کرده است.

ادعای دوست صمیمی آرزو
همچنین به گزارش رکنا، دوستان صمیمی آرزو خرمدین و بابک خرمدین باور نمی کنند آن ها فاسد بوده باشند چرا که آرزو خرمدین قبل از به قتل رسیدن فاش کرده بود پدرش مشکلات اخلاقی دارد و به او هم رحم نکرده است!

قاتلان سریالی ترسناک
با اعتراف والدین بابک خرمدین، آن ها قاتلان سریالی از آب درآمدند با چند قاتل سریالی ترسناک آشنا شوید

همه ما در شوک فرورفته ایم. بهت زده و هاج و واج از همدیگر می پرسیم چه خبر است؟ خانواده خرمدین چه کرده اند. شنیدن این خبر که سال های پیش دختر و داماد خانواده خرمدین هم قطعه قطعه و به همین شیوه‌ای کشته شده اند که بابک خرمدین به قتل رسیده است، آن هم به دست پدر و مادر شان آن قدر شوک به جامعه وارد کرده که اخباری مثل انتخابات، برجام، مذاکرات وین، نوسانات دلار و طلا که از مهم ترین خبرهای این روزهاست در نگاه ها کم رنگ شده و همه در بهت این قتل ها مانده اند. اعترافات والدین بابک خرمدین درباره نحوه قتل دختر و دامادشان در سال های ۹۰ و ۹۷ نشان می دهد که آن ها قاتلان سریالی بوده اند. به همین بهانه امروز به مرور پرونده برخی از قاتلان سریالی پرداخته ایم.

قتل های سریالی یک خانواده

شواهد نشان می دهد خانواده «بندر» که از مهاجران آلمانی بودند و یک مزرعه، فروشگاه عمومی و یک مسافرخانه را در مسیر کانزاس تاسیس کرده بودند، یکی از مخوف ترین قاتلان سریالی در اواخر قرن ۱۹ بوده اند. این خانواده چهار نفره در ظاهر خانواده ای خوشبخت بودند اما زمانی که همسایه این خانواده ناپدید شد، اسرار آن ها هم فاش شد، چرا که به سرعت برای یافتن او پرونده ای جدی تشکیل شد. ماجرا به سرعت به خانواده بندر ربط پیدا کرد اما آن ها شبانه فرار کردند و با تغییر نام و ظاهر خود از مهلکه گریختند. هنگامی که برخی از مردم شهر، خانه و مزرعه آنان را جست و جو کردند، یک اتاق با خون لخته شده در آن پیدا کردند و پس از حفاری باغ با هشت جسد رو به رو شدند. این خانواده مخوف هرگز پیدا نشدند.

قاتل آدم خوار!

یکی از قاتلان سریالی معروف جهان در قزاقستان زندگی می کرد. این قاتل که با لقب «فلز دندان» هم شناخته می‌شود، نیکولای ژوماگالیف بوده و طی ۱۲ سال بیش از ۹ نفر را به قتل رسانده بود. او که به دلیل بی بندوباری به سفلیس مبتلا شده بود، نفرتی عمیق از زنان پیدا کرد و آن ها را مقصر بیماری خود می دانست و به قاتل سریالی زنان تبدیل شد. نیکولای در ژانویه ۱۹۷۹ اولین قربانی اش را شکار کرد. بعدها این قاتل سریالی اعتراف کرد که طی یک ماه جنازه این زن را به طور کامل خورده است. نیکولای در نهایت دستگیر و به دلیل ابتلا به شیزوفرنی به بیمارستان روانی منتقل شد، اما در سال ۱۹۸۹ و در مسیر انتقال به یک بیمارستان دیگر فرار کرد. این قاتل سریالی ترسناک در سال ۱۹۹۱ بار دیگر دستگیر شد، اما در سال ۲۰۱۵ دوباره فرار کرد و هنوز کسی از محل حضور او خبر ندارد.

قاتل ناشناخته و فراری

در میان خانه‌های رنگی و تپه‌های زیبای ساحل جنوبی لانگ آیلند در نیویورک یک گذشته ترسناک وجود دارد. طی نزدیک به ۲۰ سال، جنازه بیش از ۱۷ زن جوان و یک مرد در کنار ساحل یکی از جاده های این شهر پیدا شد. یکی از ترسناک‌ترین قتل‌های این قاتل سریالی در جولای ۲۰۰۹ رخ داد. یک زن ۲۴ ساله به نام «ملیسا بارتلمی» در حالی که آخرین بار در آپارتمانش در برانکس دیده شده بود، ناپدید شد. در ماه‌های پس از ناپدید شدن ملیسا، کسی که گمان می‌رود همان قاتل سریالی باشد، خانواده ملیسا را با ارسال پیامی، وحشت زده کرد. این قاتل سریالی به خانواده ملیسا گفته بود که دخترشان بی‌بند و بار بوده و برای ماه‌ها خواهر ۱۵ ساله اش را آزار می داده. در دسامبر ۲۰۱۰ بقایای اسکلت ملیسا و چهار زن دیگر در قبرهای کم عمقی پیدا شد. این قاتل سریالی هنوز دستگیر نشده است.

گروه فرشتگان مرگ!
چهار زن هولناک‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین جنایتی را که تاریخ اتریش به خود دیده بود، مرتکب شدند. ماریا گروبر، آیرین لیدولف، استفایا مایر و والترود واگنر چهار زن اتریشی بودند که به عنوان دستیاران پرستاری در بیمارستان لینز در وین کار می‌کردند. این گروه از سال ۱۹۸۳ با تزریق مقادیری بالا از مورفین، انسولین و داروهای آرام‌بخش شروع به کشتن بیماران کردند، اما در ادامه برای جلوگیری از دستگیری دست به روش‌های جدید زدند. آن‌ها با وارد کردن آب به ریه سالمندان آن ها را خفه می کردند و چون سالمندان به طور طبیعی در معرض چنین نوعی از مرگ قرار دارند کسی به مرگ آن‌ها شک نمی‌کرد. این گروه چهار نفره خود را «فرشتگان» می‌نامیدند و حدود ۲۰۰ نفر را به قتل رساندند. پزشکی که صحبت آن ها درباره یکی از قتل هایشان را شنیده بود، آن ها را لو داد و این چهار نفر در سال ۱۹۸۹ دستگیر و در نهایت درسال ۲۰۰۸ آزاد شدند.

قاتلان سریالی ایرانی

در کشور خودمان چند قاتل سریالی معروف داشته ایم. اصغر قاتل، خفاش شب، سعید حنایی، بیجه و… از قاتلان زنجیره‌ای تاریخ معاصر کشورمان هستند. اصغر قاتل اعتراف کرده بود بین سال های ۱۲۹۹ تا ۱۳۱۲، هشت پسر و مرد جوان را به قتل رسانده است، اما قربانیان احتمالی او را ۳۳ نفر اعلام کرده اند. اصغر قاتل سال ۱۳۱۳ اعدام شد. غلامرضا خوشرو که به خفاش شب مشهور شد، طی سال های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶ جان ۹ زن را گرفته بود و در سال ۷۶ در تهران اعدام شد. سعید حنایی یکی دیگر از قاتلان سریالی معروف است که طی یک سال ۱۶ زن را به قتل رسانده بود و سال ۸۱ هم اعدام شد. بیجه هم که سال ۸۳ اعدام شد، اعتراف کرده بود که ۱۷ پسربچه و پنج مرد را به قتل رسانده است.

منبع: روزنامه خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن