دانش و فناوری

گرین وب، عضو هیئت موسس صندوق توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال

کد خبر : 40664

هلدینگ گرین وب، مجوز صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال را کسب کرد.

مهندس مهدی محمدی مدیرعامل هلدینگ گرین وب در گفت‌وگو با مشهدفردا، ضمن اعلام این خبر افزود: صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال با هدف توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و مبتنی بر فناوری در حوزه اقتصاد دیجیتال و ارائه تامین مالی در راستای حمایت از اقتصاد دانش بنیان و صاحبان ایده با تاکید بر حوزه‌های نوظهور، دانش بنیان و فناورمحور و سوق دادن اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد دانش بنیان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این صندوق برنامه دارد تا با تبدیل شدن به نهاد پیشرو در ارائه خدمات مالی متنوع به منظور توسعه فناوری‌ها و کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال با تکیه بر توانمندیهای زیست بوم فناوری و نوآوری کشور و سرمایه انسانی دانشی ارائه کند.

محمدی اظهار کرد: ما در هلدینگ دانش بنیان گرین وب بر روی راهکارهای تحول دیجیتال در کسب و کار و ورود کسب و کارهای سنتی به دنیای دیجیتال تمرکز کرده‌ایم و در تلاشیم تا با تغییرات به واسطه فناوری اطلاعات، نتایجی بزرگ را رقم بزنیم و همچنین به کمک فناوری اطلاعات سهم اقتصاد دیجیتال را در تولید ناخالص ملی افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: این صندوق با هدف توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و مبتنی بر فناوری در حوزه اقتصاد دیجیتال و کمک به توسعه آن‌ها راه‌اندازی می‌شود که این مهم با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیانی چون گرین وب میسر خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن