اسلاید شوشهری

نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران ۴ ساله شد

کد خبر : 58233

نخستین باشگاه کشاورزی شهری در ایران چهار ساله شد و به مناسبت چهارمین سال فعالیت خود فراخوان عضویت یکساله خود را اعلام کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد، افراد بعد از درخواست عضویت و طی مراحل ثبت نام می توانند از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا اواسط فروردین ماه ۱۴۰۴ در مزرعه شهری خود با ابعاد متنوع به کشاورزی و تولید بیش از ۵۰ گونه گیاهی شامل محصولات بهاره و پاییزه از قبیل انواع گوجه‌فرنگی، بادنجان، کدو، فلفل، بامیه، سبزیجات و صیفی‌جات، و انواع کلم ها (بروکلی، گل کلم رنگی، بروکسل، کیل) کاهوها (رسمی، فرانسوی رنگی)، هویج، ترب، تربچه ، شلغم، سیر، اسفناج، چغندر برگی و لبویی و سبزیجات مدیترانه ای (چارد، روکولا) و گیاهان دارویی مشغول گردند.

همچنین با عضویت در باشگاه کشاورزی شهری علاوه بر مزرعه شهری و آبیاری نوین مزارع، اعضا از خدمات آموزشی باشگاه استفاده کرده و کشت هر محصول را آموزش دیده و مدیریت غذایی گیاهان و آفات و بیماری های مزارع توسط متخصصین باشگاه با رهیافت کشاورزی پایدار و بدون سموم و کودهای شیمیایی انجام می پذیرد.

در این گزارش آمده است: تمام ابزار و نهاده های کشاورزی مورد نیاز شامل بذر و نشا محصولات زراعی در این باشگاه جهت ارایه به شهروندان فراهم گردیده است.

شهروندان علاقه مند به کشاورزی و تولید سالم و ارگانیک همچون سال‌های گذشته می توانند از طریق کانال ارتباطی لینک روبیکا به نشانی: https://rubika.ir/oplaclubنسبت به درخواست عضویت اقدام نمایند.

شایان ذکر است: شهروندان شهر بهشت می توانند برای بازدید از باشگاه کشاورزی شهری به نشانی حاشیه بلوار امام علی(ع)، حدفاصل سیدرضی و دانشجو، ورودی بوستان برکت مراجعه نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن