شهری

پیشرفت ۳۰درصدی پروژه بهسازی پیاده رو خیابان دستغیب در منطقه یک

کد خبر : 53535

شهردار منطقه یک از پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه بازسازی پیاده رو و جدول گذاری حدفاصل میدان راهنمایی تا سه راه فلسطین این منطقه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه یک، جواد مسلم با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای مناسب سازی و ساماندهی معابر سطح منطقه عملیات بهسازی پیاده رو و جدول گذاری محدوده خیابان دستغیب حدفاصل میدان راهنمایی تا سه راه فلسطین با مساحت بیش از ۳۰۰۰ متر مربع تایل و ۷۰۰ متر جدول سنگی با هدف افزایش رفاه شهروندان در حال اجرا می باشد .

وی افزود: پیاده رو ها به عنوان یکی از اماکن پر تردد برای استفاده عموم شهروندان حائز اهمیت بوده و یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های مدیریت شهری، ارتقا کیفی سطح پیاده رو ها و ایمنی بخشی به تردد عابرین پیاده بوده است که در همین راستا با تلاش و همت همکاران اجرایی این منطقه پروژه پیاده روسازی و جدول گذاری خیابان دستغیب با اعتباری بالغ بر هفتاد و پنج میلیارد ریال از پیشرفت مناسب ۳۰ درصدی برخوردار بوده است.

شهردار منطقه یک رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری دانست و خاطر نشان کرد؛ تلاش می‌کنیم تا با شناسایی بهتر نیازهای شهروندان و برنامه‌ریزی به موقع و صحیح برای رفع آن‌ها، احساس رضایتمندی و رفاه را در آنان افزایش دهیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن