اسلاید شوشهری

کرونا برای چهارمین‌بار مسئولین را مات کرد!

کد خبر : 39941

در زمان شروع شیوع ویروس کرونا، عدم خبررسانی مسئولین باعث شد کرونا کشور را تحت تاثیر قرار دهد اما مردم در ایام نوروز، بویژه ۱۳ فرودین ۹۹ به جنگ ویروس رفتند و تا اندازه‌ای پیروز شدند و کرونا تحت کنترل نسبی قرار گرفت.

نویسنده: محمد حسین روشنک

صبح مشهد– همچنین بار دوم، کرونا از غرور و عادی‌نمایی وضعیت کشور از نظر ویروس کرونا و پزدادن به دیگر کشورها که ما توانستیم ولی شما نتوانستید، استفاده و جنگ را مجدد برد. این بار نیز مردم به میدان آمدند و کرونا را عقب راندند و تلفات حتی به زیر پنجاه نفر رسید.

بار سوم نیز کرونا از عادی انگاری مسئولین و مراسمات ورزشی، تشییع جنازه‌ها و عروسی‌ها و در ادامه، عزاداری‌ها بهره گرفت و‌ خود را در جامعه توسعه داد.
این بار هم مردم مجبور شدند با رعایت توصیه و تعطیلی‌ها جان خود را از کرونا نجات دهند.

قبل از پایان سال ۱۳۹۹، شرایط خوب بوده و کرونا مجبور به عقب‌نشینی و پدافند شده بود که خریدها و متعاقب آن سفرهای میلیونی نوروزی در شرف وقوع بود که بسیاری از جمله این قلم با دادن هشدارهای شدید اعلام کردند اگر شرایط کنترل نشود و مردم به سفر تشویق شوند و عنان را از اختیار مسئولین نظام سلامت کشور بگیرید، حمله چهارم ویروس‌های منحوس کرونا آدم‌کشی شدیدی به راه خواهد انداخت. اما این بار نیز گفتند وزیر بهداشت فقط حرف پزشکی خود را گفته است، امکانات از جمله قطار، اتوبوس و هواپیمای فراوان فراهم می‌کنیم، هر کس دوست دارد بار سفر بر بندد، کرونا این بار هم از اختلاف و غفلت مسئولین استفاده و حمله گازانبری خود آغاز نمود؛ نتیجه را امروز شاهدیم.

اینکه چه افرادی مقصر هستند و اگر انصاف در کار باشد باید به حرم قتل محاکمه شوند بماند برای آینده اما آن‌چه امروز مجدد لازم است، همدلی مردم برای جنگ تمام عیار با ویروس کرونا که سلاح آن در خانه ماندن، مجلس نگرفتن، ماسک زدن و دست‌ها را شستن است، مردم هر زمان با هم بوده و همدلی کرده‌اند بر هر دشمنی از جمله شاه، صدام، ترامپ، جنگ اقتصادی و کرونا پیروز بوده و خواهند بود.

بیایید همه با هم باشیم و بیایید با رعایت دستورات مقابله با ویروس و جنگ با کرونا بار دیگر این دشمن آدم‌کش را عقب برانیم.
مسئولین نیز این بار باید مردم را الگو قرار داده و به‌دور از اختلافات، هرچه سریع تر واکسن کرونا را به‌صورت وسیع از هرجا و به هر قیمتی تهیه کنند که این حتی اگر میلیاردها دلار هزینه شود، از نظر اقتصادی به سود کشور است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن