شهری

معاون شهردار مشهد تشریح کرد:

وضعیت حمل و نقل عمومی مشهد در ایام نوروز

کد خبر : 39604

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، تمهیدات ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی و بار درون شهری در ایام نوروز را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظمی گفت: در حوزه سازمان اتوبوسرانی ساعت خدمات رسانی ناوگان با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور از اول فروردین ماه از ساعت ۲۰:۳۰ به ۲۱ افزایش خواهد یافت که در این خصوص باید اطلاع رسانی لازم به شهروندان انجام شود. همچنین با توجه به اعمال محدودیت های ترافیکی در هسته مرکزی شهر و معابر پیرامونی حرم مطهر در روز تحویل سال در صورت صدور مجوز از سوی پلیس راهور خدمات رسانی به زائران در این روز در محدوده پیرامونی حرم مطهر انجام خواهد شد.

وی به برنامه های ویژه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد، در روز تحویل سال و ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده بخشی از تاکسی ها در روز سال تحویل در صورت وجود نداشتن منع تردد در محل های میدان بسیج، میدان شهدا، شهید گمنام، میدان عدالت و چهارراه خسروی مستقر می شوند. وی به تمهیدات ویژه شرکت قطار شهری مشهد در روز سال تحویل اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده سرویس دهی خطوط قطار شهری در روز شنبه ۳۰ فروردین یک ساعت زودتر از ساعت ۶صبح آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت و سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه در خط یک به ۴ دقیقه و خط دو به ۸ دقیقه کاهش می یابد.

کاظمی یادآور شد: در ایام نوروز ۳۰ پارکینگ با ظرفیت ۴۴۵۰ خودرو در هسته مرکزی شهر به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مردم است. همچنین در صورت نیاز آمادگی استفاده از پارکینگ های موقت را در بافت پیرامونی حرم مطهر و هسته مرکزی شهر در ایام نوروز داریم. وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تردد خودروهای سنگین در ایام نوروز در محدوده هسته مرکزی شهر با محدودیت همراه خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن