اقتصادی

سرپرست بانک کشاورزی:

تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

کد خبر : 45465

سرپرست بانک کشاورزی گفت: بر اساس هدفگذاری صورت گرفته، میزان پرداخت تسهیلات از سوی این بانک در سال جاری ۲۰ درصد نسبت به پارسال افزایش خواهد داشت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا مهدی رضایی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در کشور از سوی این مجموعه پرداخت شده، که رقم قابل توجهی است و امسال هم باتوجه به برنامه‌ریزی های انجام شده در هیات مدیره بانک، این رقم افزایشی ۲۰ درصدی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی نظر به ماموریت محول شده، وظیفه خدمت‌رسانی به کشاورزان و بخش تولید را دارد، ادامه داد: ۹۰ درصد تسهیلات پرداختی سال گذشته در حوزه کشاورزی و دامپروری بوده است.

سرپرست بانک کشاورزی با اشاره به بیانات رهبری در آغاز سال جاری، مبنی بر لزوم حمایت از تولید، دانش بنیان و ایجاد اشتغال و نیز تاکید بر حوزه کشاورزی، اظهار کرد: در جهت تحقق منویات رهبری، با برنامه ریزی حساب شده‌تری کار را پیش خواهیم برد تا به خصوص در حمایت از شرکتهای دانش‌ بنیان در حوزه کشاورزی و دامپروری، خدمت بهتری ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: بنا داریم تسهیلات هدف‌دار و حساب شده‌ای را به بخش تولید و در جهت حمایت از بخش کشاورزی و دامپروری اختصاص دهیم تا خودکفایی در این عرصه محقق شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن