اخبار مهم

اجنه ها در ایذه شهر را به هم ریختند

کد خبر : 38921

جن ‌های فراری در ایذه به بن بست پلیس رسیدند و خود را تسلیم قانون کردند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا فرمانده انتظامی ایذه گفت: اراذل و اوباش تحت تعقیب که به جن معروف بودند، در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: با اجرای طرح برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی، ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی یک شرور سابقه دار با هویت “ح _ م” معروف به جن و ۲ نفر از همدستانش که سابقه چندین فقره تیراندازی جرحی، خسارتی و همچنین تیراندازی‌های هوایی به قصد ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان داشتند را شناسایی کنند.

او با بیان اینکه متهمان پس از انجام اقدامات مجرمانه به استان‌های همجوار متواری می‌شدند، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با تلاش‌های شبانه روزی بامداد امروز با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر ۳ متهم را در ورودی شهرستان ایذه دستگیر کردند.

سرهنگ حجت سفیدپوست بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه اراذل و اوباش دستگیر شده، یک قبضه سلاح جنگی کلاش با ۲ تیغه خشاب، ۵۴ فشنگ جنگی و شکاری و یک قبضه سلاح وینچستر بکار رفته در تیراندازی‌ها کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن