اخبار مهم

ماجرا سوء استفاده پیرمرد شیطان صفت از دختر ۱۵ ساله / خانواده شیما اصالتا مشهدی بودند!

کد خبر : 35835

والدین حقیقی شیما در مشهد زندگی می کنند و او سال ها قبل به خانواده صباگردی مقدم سپرده شده است.ولی دم چه کسی است؟

صبح مشهد–پرونده جنجالی شیما، دختر ۱۵‌ساله‌ای که ۱۶‌ماه قبل به طرز مرموزی ناپدید شده‌بود، سرانجام با اعتراف قاتل سالخورده به جنایتی هولناک وارد مرحله‌ای تازه شد. قاتل سالخورده که بهلول نام دارد پس از ناکام ماندن تلاش‌هایش برای گمراه کردن پلیس، سرانجام اعتراف کرد که پس از آزار دختر نوجوان او را به قتل رسانده و جسدش را در حیاط خانه‌اش دفن کرده ‌است. بهلول ۶۲‌ساله با حضور در محل جنایت دست به بیل شد و پیکر را از قعر خاک خارج کرد.

تحقیقات پلیسی خبرنگار رکنا حکایت از آن دارد که خانواده صباگردی مقدم سال ها قبل شیما را به فرزندخواندگی قبول کرده بودند.ماجرا چیست؟ و اگر چنین باشد ولی دم شیما صباگردی مقدم چه کسی است؟
شیما صباگردی مقدم از ۱۵ ماه پیش با فرار از خانه اش با بهلول در پایانه بیهقی آشنا شد و این پیرمرد شیطان صفت دختر ۱۵ ساله را به خانه مجردی اش برد و تا اینکه فاش شد او را به قتل رسانده است.

بهلول قاتل شیمادر بازداشت است و اعترافات تکاندهنده ای دارد و همزمان مشخص شد پدر و مادر شیما در کودکی سرپرستی او را برعهده گرفته اند.

شیما فرزند خوانده ما بود
پدر شیما صباگردی مقدم در گفتگوی اختصاصی با رکنا در مورد ماجرای فرزندخواندگی شیما اینطور توضیح می دهد:«۱۵ سال قبل،زمانی که شیما تنها سه ماه داشت سرپرستی او را بر عهده گرفتیم.والدین اصلی او که از اقوام دور ما هستند،او را قانونی به ما واگذار کردند و در این سال ها از آن ها بی خبریم.»

مقتول در مشهد، قاتل خود را لو داد!

او در ادامه می گوید:«شیما جگرگوشه ما است و هیچ فرقی نمی کند که فرزند واقعی خود ما باشد یا فرزند خوانده مان.من و مادرش تا آخرین نفس برای احقاق حق او ایستادگی می کنیم و اجازه نمی دهیم خونش پایمال شود.موضوع فرزندخواندگی شیما را همان روزهای نخست به پلیس هم گفته بودیم.»

بهلول قاتل شیما باید قصاص شود
پدر شیما صباگردی مقدم در ادامه می گوید:«بهلول قاتل شیما آدم ربا و جنایتکار است.او باید مجازات شود و ما از قصاص قاتل شیما گذشت نمی کنیم.درست است که از ۱۵ سال قبل تا به حال از مادراصلی او بی خبریم اما در دسترس است و اگر از ماجرا باخبر شود با ما هم عقیده است.»

در حالی که داریم به این فکر می کنیم آیا مادری که سال ها قبل از دردانه خود دل کنده است و شیما را به خانواده صباگردی مقدم سپرده است،حالا باید در مورد این پرونده فجیع تصمیم بگیرد؛ پدر شیما صباگردی مقدم در توضیح می گوید:«ما هرگز از خون شیما نمی گذریم و از بابت مادر اصلی او هم اصلا جای نگرانی نیست چون به ما اعتماد دارد و با تصمیم ما همراه خواهد شد.»

منبع: رکنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن