استانی

معاون سازمان صنایع کوچک: سبزوار فرصت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد

کد خبر : 55095

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: فرصت‌های مناسبی برای فعالیت سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی در سبزوار، به منظور رونق اشتغال در این شهرستان وجود دارد.

به گزارش صبح مشهد، طهمورث لاهوتی اشکوری، جمعه پس از بازدید از شهرک های صنعتی سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با وجود فرصت ها و زیرساخت های مطلوب برای سرمایه‌گذاری، علاوه بر متقاضیان بومی، از سرمایه گذاران غیربومی هم دعوت می شود که برای ایجاد رونق اقتصادی و توسعه صنایع در منطقه سبزوار پای کار بیایند.

وی با اشاره به بازدید یکروزه خود از شهرک ها و زیرساخت‌های صنعتی سبزوار گفت:‌ عمده واحدهای صنعتی این منطقه فعال هستند که این بیانگر سرمایه گذاری درست و متناسب با ظرفیت های منطقه است و وضعیت مطلوب محیط کسب و کار در شهرستان سبزوار، پیغام خوبی برای دعوت از سرمایه‌گذاران است.

لاهوتی اظهار کرد:‌ در نشستی با مسوولان سبزوار تصمیماتی گرفته شد تا شهرستان برای توسعه زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری اقدامات جدی‌تری صورت دهد.

وی گفت: شهرستان سبزوار با ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی، زیرساخت لازم را برای جذب سرمایه گذاران فراهم کرده است که این موضوع می تواند فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی منطقه و توسعه اشتغال باشد.

به گزارش ایرنا، معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفر به سبزوار از زمین شهرک صنعتی شماره سه این شهرستان و نیز برخی واحدهای کارگاهی روستای “ابارش” سبزوار دیدن کرد.

سبزوار واقع در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، دارای ۲ شهرک صنعتی با ۷۰ واحد صنعتی فعال است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن