اخبار مهم

دستگیری متهمان پرونده کلیپ گوشی قاپی خیابانی در مشهد

کد خبر : 43484

فرمانده انتظامی مشهد ازدستگیری ۲ گوشی قاپ خیابانی که کلیپی از صحنه سرقت آنها در فضای مجازی نیز منتشر شده بود و همچنین دستگیری عامل کیف زنی های تیزدستانه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین دهقان پور” گفت: در پی انتشار کلیپی از صحنه گوشی قاپی در محدوده خیابان احمد آباد مشهد در فضای مجازی که ۲ جوان موتورسوار گوشی تلفن همراه مردی جوان را ربوده و به سرعت از صحنه متواری می شوند وهمچنین گزارش چند سرقت مشابه دیگر به پلیس ۱۱۰ دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت های خیابانی صادر ودردستور کار کلانتری احمد آباد قرار گرفت .

وی افزود: تیم تجسس کلانتری احمد آباد به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی متهمان شد و درحالی که تحقیقات گسترده در این باره ادامه داشت گزارش یک فقره گوشی قاپی دیگر در محدوده بلوار بعثت به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بررسی های اولیه پلیس نشان داد سرقت توسط متهمان مورد نظر انجام شده است.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری احمد آباد بلافاصله وارد عمل شدند و با همکلری یکی از شهروندان وظیفه شناس که سایه به سایه به تعقیب سارقان پرداخته بود پس از تعقیب و گریزی کوتاه در خیابان شهید کلاهدوز، متهمان که پلیس را در یک قدمی خود می دیدند کنترل وسیله نقلیه را از دست داده و با واژگونی موتورسیکلت زمین گیر می شوند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: این ۲ متهم که با چاقو در برابر ماموران انتظامی نیز مقاومت نشان می دادند دستگیر و پس از انتقال به کلانتری در بررسی های اولیه تا کنون به ۴ فقره گوشی قاپی اعتراف کرده اند.

وی با اشاره به این مطلب که تحقیقات از متهمان با دستورات مقام قضایی ادامه دارد گفت: بررسی این سرقت ها حاکی از آن است متهمان با سوء استفاده از سهل انگاری مالباختگان که بدون توجه به توصیه های پلیسی با گوشی تلفن همراه خود در خیابان ها صحبت می کردند فرصت ارتکاب سرقت یافته اند که در این رابطه به شهروندان تاکید می کنیم هوشیاری شما عزیزان نقش موثری در پیشگیری از ارتکاب سرقت ها خواهد داشت.

۵ شاکی در پرونده کیف زنی های تیزدستانه :
فرمانده انتظاتی مشهد در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: گزارش چند فقره سرقت از کیف دستی بانوان در ایستگاه ها و داخل اتوبوس های شرکت واحد به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که با توجه به اهمیت موضوع تیم تجسس کلانتری بانوان وارد عمل شدند.

سرهنگ دهقان پور تصریح کرد: تیم گشت نامحسوس کلانتری بانوان در حالی که با بررسی سرنخ های موجود مشخصات ظاهری متهم را در اختیار داشتند وارد عمل شده و این زن را در حالی که داخل اتوبوس شرکت واحد قصد ارتکاب سرقت داشت دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی اولیه از وسایل همراه این زن که دارای سابقه کیفری است ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه ،۵ عدد مموری ، یک حلقه النگو و ۲ عدد عینک آفتابی و طبی کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: تحقیقات از این زن با دستورات مقام قضایی ادامه دارد و تاکنون ۵ شاکی پرونده ازمتهم اعلام شکایت کرده اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن