اخبار مهم

دستگیری آرایشگرنمای مشهدی/با ورود به منزل مشتریانش آن ها را بیهوش می کرد

کد خبر : 37689

سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی مراجعه شهروندی به کلانتری سیدی مشهد و اعلام سرقت از خانه مسکونی اش که در منطقه پنج تن قرار دارد تحقیقات پلیس آغاز شد و شاکی پرونده ادعا می‌کرد عاملان سرقت را می‌شناسد.

او افزود: تیم تجسس کلانتری سیدی در این عملیات ضربتی با بررسی‌های اولیه، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: ماموران کلانتری سیدی زن و مرد جوانی را در حال استعمال موادمخدر داخل خانه مسکونی دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

کشف ۱۲ فقره سرقت در مشهد
به گزارش صبح مشهد سرهنگ ساداتی در گفت و گو با رکنا بیان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ۱۲ فقره سرقت وسایل داخل خودرو‌های سواری و دستبرد به خانه‌های مسکونی اعتراف کردند.او تصریح کرد: بررسی‌های بعدی پلیس روند پیگیری این سرقت را تغییر داد، چراکه اطلاعات اولیه حاکی از آن بود شاکی پرونده با عاملان سرقت هم دست بوده و به خاطر اختلافی که در خصوص تقسیم اموال سرقتی پیدا کرده اند گزارش صوری سرقت را به پلیس داده است.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: تحقیقات تیم تجسس کلانتری سیدی در حالی ادامه یافت که ابعاد دیگری از این سرقت‌ها آشکار شد.

سرهنگ صارمی ساداتی اظهار کرد: برابر اطلاعات اولیه در این پرونده ، زن جوان به بهانه آرایشگری وارد خانه مشتری خود شده و پس از بیهوش کردن زن جوان، با همدستی دو متهم دیگر پرونده، مرتکب سرقت شده اند.

او افزود: تحقیقات از متهمان این پرونده که به مواد مخدر اعتیاد دارند با دستورات مقام قضایی ادامه دارد و شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت واقع شده اند می‌توانند هرچه سریع‌تر برای پیگیری شکایت خود به کلانتری سیدی مراجعه کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن