شهری

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سرطان اول بهمن شروع به کار می کند

کد خبر : 37379

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی “ناظران” مشهد ویژه درمان بیماران سرطانی که توسط خیران احداث شده آماده بهره برداری است.

نویسنده: سید محمد محمدی

صبح مشهد– رییس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۹ هزار مترمربع آغاز شده است.

حمید مستشاری افزود: بیمارستان ناظران تکمیل کننده فعالیت مرکز درمانی رضا (ع) است که از سالها پیش به‌ همت انجمن حمایت از بیماران سرطانی راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: بیماران سرطانی پذیرش شده در بیمارستان ناظران پس از جراحی برای درمان های تکمیلی شیمی درمانی و پرتو درمانی به مرکز درمانی رضا (ع) ارجاع داده می‌شوند.

رییس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد گفت: هم اکنون مجهزترین و کاملترین مراکز درمان بیماری سرطان به همت این انجمن دایر است و هدف ما این است بیمارانی که پول ندارند از درمان محروم نشوند.
وی وجود مهمانسرا با ۶۰ تخت و توزیع غذای گرم و رایگان به خانواده بیماران نیازمند را از جمله خدمات ارائه شده عنوان کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی نیز گفت: برای ساخت این بیمارستان ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که ۸۰ میلیارد تومان صرف تجهیزات پزشکی شده است.
اصغر افراسیابی افزود: تمام هزینه احداث و تجهیزات پزشکی این بیمارستان توسط مردم تامین شده و حدود ۱۰ هزار نیکوکار در راه اندازی این بیمارستان نقش داشته اند.

پیشرو در خدمات هتلینگ بیمارستانی

رییس بیمارستان ناظران مشهد نیز گفت: این بیمارستان با معماری ایرانی و زیبا در ارائه خدمات هتلینگ از مراکز پیشرو کشور به شمار می رود.
دکتر مسعود خانی افزود: تجهیزات پاراکلینیکی، تصویربرداری، دستگاه سی.تی.اسکن، آسیب شناسی و آزمایشگاه این بیمارستان مجهزترین نوع در کشور است.
وی ادامه داد: نخستین دستگاه ام.آر.آی open مشهد در این بیمارستان افتتاح می شود به طوریکه در این دستگاه نیازی به محفظه برای ورود بیمار نیست و این امر نقش مهمی در پیشگیری از ترس بیمار دارد.

رییس بیمارستان ناظران مشهد گفت: وجود اتاقهای عمل مجهز و هوشمند و دستگاه امحای زباله از قابلیت های دیگر این بیمارستان است.

وی با اشاره به اشتغالزایی این بیمارستان افزود: در مرحله اول از بین ۱۱ هزار نفر که برای آزمون استخدامی شرکت کردند، ۳۸۸ نفر در رشته های مختلف پذیرفته شدند که از اول بهمن ماه همزمان با آغاز فعالیت این بیمارستان کار خود را آغاز می‌کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن