استانی

نوبت‌دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک در خراسان رضوی آغاز شد

کد خبر : 36022

strong> رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: فعالیت مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در این استان از روز شنبه ۲۲ آذر ماه آغاز می‌شود و متقاضیان مراجعه به این مراکز می توانند از امروز (۲۰ آذر) نسبت به اخذ نوبت اینترنتی اقدام کنند.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، این مراکز از روز شنبه هفته آینده فعال می‌شوند و ارائه خدمات فقط از طریق نوبت‌گیری اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اعتبار وکالتنامه های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه نیز به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تمدید شده و وکالتنامه‌هایی که اعتبار آنها از اول آذر ماه تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی منقضی شده‌ است، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات شماره گذاری خواهند بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: طرح منع رفت و آمد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد نیز طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در مشهد و شهرهای دارای وضعیت نامناسب کرونایی در حال اجراست و شهروندان در سه هفته گذشته همکاری خوبی در این زمینه داشته‌اند.

اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد و تعطیلی مراکز تعویض پلاک همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده ‌است.

منبع: ایرنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن