اخبار مهماسلاید شو

سرانجام نقشه های شیطانی مردان زن نما در مشهد/ راز زوج مرموز چه بود؟

کد خبر : 35917

۴ زن مرموز در مشهد زمانی رازشان فاش شد که پلیس در صحنه سرقت آنها را به دام انداخت.
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۴ متهم باند حرفه‌ای سرقت‌های شبانه خودرو در بلوار “توس” خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا ، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت شبانه خودروهای مدل پایین در محدوده بلوار توس موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری کاظم آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری کاظم آباد با یک سری تحقیقات گسترده میدانی مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ۲ عضو این باند را که از افراد سابقه دار هستند را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی زیادی قطعات اوراق شده خودرو، از قبیل کپسول گاز، ضبط و پخش، رینگ و لاستیک، سپر و …کشف کردند.

سرهنگ صارمی ساداتی اظهار کرد: متهمان ۵۲ و ۳۰ ساله پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های علمی پلیس به ۲ فقره سرقت خودرو پیکان وانت و پراید در محدوده بلوار توس با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند.

انهدام باند حرفه ای سرقت خودرو در پوشش لباس زنانه در مشهد

مرد شیشه ای همسر ۳۵ ساله اش را سلاخی کرد/ جنایتی هولناک در چراغچی مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: تیم تجسس کلانتری کاظم آباددر ادامه این عملیات تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری ۲ عضو دیگر این باند آغاز و سرانجام روز گذشته محل اختفای آنان را محدوده توس ۷۵ شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با تیراندازی متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل یک تنه موتور سیکلت اوراق، یک دستگاه دوچرخه و ۱۰۰ عدد برس کشف کردند.

وی گفت: در بازجویی‌های تکمیلی متهمان که همگی مرد هستند و یکی از آنان با پوشش زنانه در سرقت‌ها حضور داشته به ۴ فقره سرقت خودروهای مدل پایین اعتراف و اعلام داشتند به صورت زوجی و در پوشش لباس زنانه خودرو های مدل پایین را شناسایی و پس از سرقت با انتقال خودروها به پاتوق‌شان آنها را اوراق و به فردی مالخر به فروش می رساندند.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی همدستان و افراد مالخر با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

در پی خودکشی ساجده ۱۵ ساله مدیران بهزیستی در مشهد تغییر می کنند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن