اسلاید شودانش و فناوری

گردهمایی دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد

کد خبر : 48967

گردهمایی ” آیین ورود ” ویژه دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور هیات رئیسه دانشگاه، روسا و معاونان دانشکده‌های دانشگاه فردوسی مشهد روز یکشنبه در تالار رودکی مجتمع کانونهای فرهنگی این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا،‌ این گردهمایی که تا فردا ادامه دارد، در ۲ نوبت صبح و عصر به طور مجزا برای دانشجویان دختر و پسر برگزار می شود و در آن دانشجویان نو ورود چهار دانشکده حضور دارند.

مسوول روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی، آشنایی دانشجویان با فعالیتهای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه است که در حاشیه آن نیز نمایشگاهی با عنوان “مهر” با حضور تشکل های اسلامی، انجمن های علمی دانشجویی، کانونهای فرهنگی هنری و اجتماعی در بیش از ۳۰ غرفه در سالن خیام مجتمع فرهنگی و نمایشگاهی نگارستان پردیس دانشجویان برگزار می شود.

علیرضا سعادت علیجانی افزود: همچنین در ادامه گردهمایی آیین ورود، روز سه شنبه آینده نیز مراسم معنوی “میثاق مهر” با هدف بهره مندی دانشجویان و دانشگاهیان از برکات معنوی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در دوران تحصیلی جدید، در یادمان شهدای دانشگاه و تجدید میثاق با آرمانهای والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی آغاز می شود و با حضور در حرم مطهر رضوی و اقامه نماز ظهر و عصر پایان می پذیرد.

در سال جدید هزار و ۸۷۰ دانشجوی دختر و ۲ هزار و ۴۷۴ دانشجوی پسر جدید به جمع ۲۵ هزار دانشجوی این دانشگاه افزوده شدند.

هم اینک ۲۵هزار دانشجو ،‌ ۲ هزار و ۵۱۳ دانشجوی خارجی با تدریس ۸۱۹ عضو هیات علمی در ۴۳۵رشته درمقاطع تحصیلی لیسانس،‌ فوق لیسانس،‌دکتری و پسادکتری در ۶۳ گروه آموزشی مشغول تحصیل هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن