یادداشت روز

دولت تدبیر، برای مردم مظلوم تدبیر فوری کند!

کد خبر : 35194

دولت تدبیر و امید گاهی بی تدبیری می کند و معیشت مردم در خطر هولناکی قرار گرفته و لکن مردم مظلوم همچنان مقاومت می‌کنند.

صبح مشهد– نویسنده: مجتبی آرین منش رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی

به نظر میرسد دولت با ضعف نظارت معیشت مردم در بنادر و گمرکات و انبارها را معطل گذاشته،، تا مجوز مذاکرات تلخ برجامی ۲ را مجددا از مجلس و رهبری کسب نماید!

همچنین گرانی های اخیر و نقش دولت هم هیج ارتباطی به تحریم ها ندارد و متاسفانه سوءمدیریت ، باعث بروز چنین مشکلاتی شده است.

کشور ما، یک کشور مصرف کننده نیست بلکه تولید کننده میباشد ، اما متاسفانه برخی اهرم های مدیریت ، نمی‌خواهند که مردم با اتکاء به اقتصاد مقاومتی، در پی رشد اقتصادی کشور باشند.

کشوری که جوانان نخبه آن می‌توانند انرژی هسته ای،، موشک نقطه زن و ماهواره بسازند،، مگر ممکن هست نتوانند خودرو ملی بسازند ،، یا اقتصاد کشور رو شکوفا نکنند!

متاسفانه ضعف مدیریت یا به تعبیری هماهنگی برخی مدیران ناکارآمد در ایجاد نارضایتی شاید هم سهوی برای مردم مظلوم ایران زمین، باعث شده عده ای دلال و از خدا بی‌خبر دست به احتکار کالاها در انبارها و گمرکات بزنند و هیچ کسی هم با آنان برخورد نکند،، کشوری که برخی مردم آن در فقر و بدبختی به سر می‌برند، چرا بایستی مجوز صادرات گوجه، پیاز و سیب زمینی، یا مرغ و تخم مرغ صادر بشه،، و از طرفی هم بعلت عدم استقبال،، فاسد و معدوم بشه،، اما قیمت ان کالا در کشور، روز به روز سربه فلک بکشد و کسی هم جلودار آن نباشد.

یا افزایش بیش از حد قیمت مرغ در یک روز قیمت آن پرواز می‌کند و حدود پنجاه درصد گران می‌شود،، مگه میشه این افزایش قیمت بدون نشان دادن چراغ سبز مدیران ارشد باشد!

تنها راه اداره کشور و ایجاد روند نزولی قیمت ها،، استفاده از مدیران جوان انقلابی و دلسوز میباشد که جرات مقابله با سودجویان را داشته باشند و از همه مهمتر اینکه مجلس شورای اسلامی به اصطلاح انقلابی با ارائه طرح سه فوریتی، قوانین مبارزه با احتکار و گران‌فروشی را اصلاح نمایند،، بطوری که هم احتکار کننده و گران فروش در محل انبار خود در ملاء عام شلاق و تازیانه بخورد،، و هم اموال احتکار به دستور مقام قضایی با قیمت ارزان در اختیار مردم مظلوم و محروم قرار گیرد

امید است، با مصوب شدن این قانون و نظارت بر اجرای صحیح این قانون شاهد ثبات قیمت ارزاق عمومی مردم خواهیم بود و از طرفی دست همکاری برخی مدیران ناکارآمد دولت با محتکران قطع شود!

ملت مظلوم و هوشیار ایران میداند، تنها راه نجات اقتصادی کشور،، استفاده از مدیران دلسوز، پاک دست و انقلابی میباشد.

مجتبی آرین منش رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن