استانی

دریافت غیرحضوری کدپستی آسان تر شد

کد خبر : 34937

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست گفت: با تجمیع سامانه‌های مختلف کدپستی ده‌رقمی، دریافت غیرحضوری کدپستی برای شهروندان آسانتر شد.‌‌

به گزارش صبح مشهد، کاوه دولتی با تاکید بر اهمیت ارایه خدمات غیرحضوری به مردم در دوران شیوع ویروس کرونا، افزود: با راه‌اندازی سامانه جدید درگاه خدمات الکترونیکی جی‌نف به آدرس gnaf.post.ir، عموم شهروندان، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند با مراجعه به این سامانه و طی چند مرحله ساده، خدمات مربوط به کدپستی را بدون مراجعه حضوری به واحدهای پستی دریافت کنند.

وی خدمات این سامانه به شهروندان را شامل «یافتن کدپستی با داشتن نشانی»، «یافتن کدپستی با پیمایش روی نقشه»، «صدور گواهی کدپستی»، «درخواست کدپستی جدید(بناهایی که قبلا برای آنها کد تعریف نشده است) و «پیگیری درخواست کدپستی» عنوان کرد.

به گفته وی، «دریافت نشانی با کدپستی»، «دریافت نشانی به صورت رشته ای با کدپستی»، «دریافت مختصات جغرافیایی کدپستی»، «دریافت کدپستی با استفاده از تلفن ثابت» و «تولید گواهی کدپستی»، خدماتی است که سامانه به بنگاه‌های اقتصادی غیردولتی ارایه می‌دهد.

دولتی، خدمات به دستگاه‌هاو سازمان‌های دولتی را نیز شامل «دریافت نشانی با کدپستی»، «دریافت نشانی به صورت رشته ای با کدپستی» و «دریافت مختصات جغرافیایی کدپستی» ذکر کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن