استانی

دعوت سید هادی طباطبایی از مردم شهرستان های فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

کد خبر : 27841

?بسم الله الرحمن الرحیم
وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

 مردم شریف، انقلابی و شهیدپرور فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه و روستاهای تابعه

ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و به منظور پاسداشت خون شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی، گلگون کفنان دفاع مقدس و مدافعان شهید حریم ولایت و در اربعین شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با امید به پیروزی ایران اسلامی بر استکبار جهانی تحت هدایت و زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، به یاری خداوند بزرگ حضور پررنگ شما در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن مشت محکمی خواهد بود بر دهان دشمنان دین و کیان میهن اسلامی و آشوبگران و بدخواهان و مزدوران داخلی بیگانگان. بی شک این حضور نشانگر شور و شعور انقلابی مردم منطقه و سطح بالای درک سیاسی شما از موقعیت حساس کنونی است.
این جانب به عنوان فرزند کوچک مردم شریف این منطقه همگام با اقشار مختلف و دوشادوش مردان و زنان و جوانان انقلابی در اقیانوس عظیم ملت حضور خواهم داشت. دیدار همه شما عزیزان در این جشن باشکوه ملی افتخاری خواهد بود برای این جانب. خداوند یار و نگهدار همه شما باشد.
 سید هادی طباطبایی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن