شهروند خبرنگار

قطع حقوق بهزیستی

سلام صدا منوبرسونیدبه گوش مسولین بگین چراحقوق های بهزیستی قطع کردن من باسه تا بچه بی سرپرست هستم این برج رفتم عابربانک میبینم واریز نکردن ازدوستان ک زیرپوشش بهزیستی هستن میبینم براشون واریزکردن من رواون پول حساب کردم ک سربرج برابچهام گوشت بخرم میبینم بهزیستی خدابی خبر قطع من ازکجابایدپیگیربشم براحقوقم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا