شهروند خبرنگار

شهروندان بدون ماسک جریمه شوند!

سلام من راننده تپسی هستم هر روزهم با مسافران درگیری دارم به خاطر عدم‌استفاده از ماسک حتی مسافرمو پیاده میکنم چون ماسک نمیزنن ولی متاسفانه خیلیا به من توهین وحتی فحاشی میکنن لطفا به مسولان بگین طرح جریمه افراد بدون ماسک رو در مشهد اجرایی کنن شاید ترس از جریمه کار امدتر از ترس ازکرونا باشد!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا