استانی

رییس کل دادگستری خراسان رضوی در جمع مردم جغتای:

امکانات مجموعه قضایی در راستای خدمت رسانی مطلوبتر به شهروندان گرانقدر ساماندهی شده است

کد خبر : 43290

به گزارش صبح مشهد به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی غلامعلی صادقی در جمع مردم و مسئولان شهرستان جغتای گفت: تمامی اقدامات مسولان باید در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم بزرگوار ساماندهی شود.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی که در مراسم تکریم و معارفه مسولان حوزه قضایی جغتای سخن می گفت با اشاره به سیاست های دستگاه قضایی در زمینه تسریع و تسهیل ارائه خدمات به شهروندان محترم افزود: تمامی تلاش ما و همکاران محترم قضایی و اداری، بسیج همه امکانات با هدف ارتقا خدمت رسانی به مردم بزرگوار در سراسرحوزه های قضایی استان است و بر همین اساس فعالیت های مطلوبی نیز به انجام رسیده است.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی ضمن تقدیر از اقدامات صورت پذیرفته در حوزه های قضایی على رغم وجود مشکلات گفت: از روسای حوزه های قضایی و دادستانها خواسته شده تا با تعامل حداکثری با سایر ادارات و سازمانها به دنبال حل مشکلات مردم باشند و در این راستا سه اصل صحت، دقت و سرعت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: بحمدالله با حضور اقشار مختلف مردم در حل مشکلات اجتماعی شاهد اتفاقات خوبی از جمله در زمینه ایجاد صلح و سازش هستیم و افزود: شوراهای حل اختلاف یکی از مظاهر ظهور و بروز حضور موثر مردم در صحنه است.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات علی اکبر رحیمی، سید مهدی حسینی به عنوان رییس جدید دادگستری و رضا اله آبادی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جغتای معرفی شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن