اخبار مهم

آزار شیطانی زنان خرافاتی توسط رمال مشهدی/دریافت تصاویر بدون پوشش از اندام‌های زنان

کد خبر : 34428

انگیزه‌ مرد ۵۲ ساله هنوز مشخص نیست، بحث مالی که مطرح شد را این‌گونه توجیه می‌کرد که تنها پول ۲ گوسفند قربانی را از بیمارانش گرفته و برای پول کار نمی‌کند. در بحث تجاوز به نوامیس هم مأموران را به مشتریانی حواله می‌داد که نه تنها از او شاکی نبودند که از اقدامات این شیاد اعلام رضایت هم می‌کردند. اما کشف تصاویر نیمه‌عریان از زنان در گوشی تلفن همراهش، موضوعی نبود که دیگر بتواند با توجیهاتی آبکی‌، خودش را از اتهامات گسترده‌ برهاند.

رکنا– ماجرای این پرونده با شکایت زنی جوان مبنی بر سوءاستفاده مردی میان‌سال از عواطف و بیماری او آغاز شد. زن جوان در شکایتش اعلام کرده بود که به دلیل دردهای جسمانی مختلف با منشأ نامشخص، به دنبال راهکاری برای درمان بوده است که در یک جست‌و‌جوی ساده، به فردی می‌رسد.

ارسال تصاویر خاص برای رمال
شاکی در تماس با این فرد مشکلات جسمانی‌اش را برای این مرد ناشناس بازگو می‌کند و از او راهکارهای درمانی می‌خواهد. مرد غریبه با این ادعا که به علوم غریبه و متافیزیک مسلط است، با صحبت‌هایش این زن را فریب می‌دهد و از او می‌خواهد تا تصاویری خاص برایش بفرستد.زن جوان پس ازچیره شدن بر شک و دودلی‌اش، به خواسته این فرد غریبه تن می‌دهد و تصاویری خاص از خودش را برای او می‌فرستد. زمان زیادی از ارسال تصاویر خصوصی نمی‌گذرد که رمال با او تماس می‌گیرد و با صحبت‌های پیچیده و به ظاهر تخصصی، ادعا می‌کند که چاکراهای بدن او بسته شده و علت آن هم نفوذ ارواح خبیثه و شیاطین است.مرد ناشناس پس از اینکه مخاطبش را با حرف‌های صد‌من‌یک‌غاز می‌ترساند، تنها راهکار موجود را بیرون راندن این ارواح و بازکردن چاکراها معرفی می‌کند. او در ادامه با گذاشتن قرار در خانه زن جوان از او می‌خواهد که هنگام مراجعه به جز بیمار نباید هیچ فرد دیگری در خانه باشد.

پس از چند روز رمال به خانه شاکی می‌رود. او ابتدا با اقداماتی عجیب و غریب به ظاهر اقدامات فنی خودش را آغاز می‌کند، اما از یک جایی به بعد شاکی احساس می‌کند که بیشتر از ارواح خبیثه، افکاری خبیث در ذهن این شیاد دور می‌زند.رمال که گمان نمی‌کرده با مقاومت زن روبه‌رو ‌شود، پس از فریادهای شاکی و استمداد از همسایه‌ها از محل متواری می‌شود.

ورود کارشناسان دایره اخلاقی به پرونده
با واگذاری پرونده به پلیس فتا، کارشناسان دایره اخلاقی این پلیس تخصصی، برای بررسی و شناسایی متهم وارد عمل شدند. احتمال افزایش شکایت‌ها از مرد رمال، موجب شد تا پرونده خارج از نوبت در دستور کار قرار گیرد.کارشناسان با دریافت سرنخ‌های موجود که شاکی در اختیارشان گذاشته بود، خود را با مردی پنجاه‌و‌دو ساله روبه‌رو دیدند که شاگرد یک عطاری در مشهد بود.

دستگیری متهم در مشهد
هم‌زمان با هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم محل اختفای او در مشهد شناسایی و این فرد در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.مأموران هنگام دستگیری متهم، ادله دیجیتالی موجود در مخفیگاه او شامل رایانه شخصی‌اش را نیز جمع‌آوری و به پلیس فتا منتقل کردند.

من کاری نکرده‌ام
کارشناسان پلیس فتا که سال‌هاست رمال‌های مختلفی را شکار کرده و گوششان از تهدیدهای توخالی این افراد پر است، تحقیقاتشان را با تمرکز بر روی اعترافات متهم آغاز کردند.

متهم خود را بیگناه می‌دانست و مدعی بود که هیچ کار اشتباهی انجام نداده و تنها به صورت رایگان دردهای مردم را درمان می‌کرده است، موضوعی که اما‌واگرهای زیادی در پس آن بود. او وقتی با شکایت زن جوان که از او به جرم تجاوز شکایت کرده بود، روبه‌رو شد حرفی برای گفتن نداشت.

کشف تصاویر خصوصی شهروندان
در بررسی تخصصی بر روی گوشی تلفن همراه و رایانه شخصی‌ متهم، تصاویر خصوصی و خاص از زنان کشف شد که شاکی مدعی بود، این تصاویر را شهروندان با رضایت کامل برای او فرستاده‌اند تا منشأ مشکلات روحی و روانی‌شان را شناسایی کند.موضوعی که کارشناسان را بر آن داشت تا این افراد و سوءاستفاده‌های احتمالی از آن‌ها را شناسایی کنند.

انرژی درمانی شگرد جدید کلاهبرداران
فرمانده پلیس فتای خراسان‌رضوی، با اشاره به اینکه متهم شاگرد عطاری و بازاریاب در بخش گیاهان دارویی بوده و از مهارت سخن‌وری و فن بیان بالایی برخوردار است، بیان کرد: تحقیقات درباره کشف انگیزه متهم از این اقدامات که می‌تواند مالی یا اخلاقی باشد آغاز شده است.

سرهنگ جواد جهانشیری به شهروندان هشدار داد که فریب شیادان و رمالان را به ویژه در فضای مجازی نخورند و اعلام کرد: یکی از شگردهای تکراری این افراد که معمولا با این حربه مخاطبانشان را فریب می‌دهند، استفاده از حساب‌های کاربری جعلی یا معرفی آشنایان و همدستانشان به عنوان بیمارانی است که با کمک آن‌ها درمان شده‌اند. وی موضوع انرژی درمانی، درمان کیهانی، آشنایی با متافیزیک، علوم غریبه و… را از شگردهای جدید کلاهبرداران و سودجویان در فضای مجازی دانست و بیان کرد: شهروندان برای رفع مشکلات جسمانی به دور از چرخیدن گرد خرافات، باید به متخصصان و پزشکان مراجعه کنند تا پس از انجام اقدامات لازم ریشه مشکلاتشان شناسایی و روش‌های متناسب درمانی انجام شود.
منبع: رکنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن