اخبار مهم

دام زن صیغه ای میانسال برای پسر پولدار!

کد خبر : 38517

پدرم از شدت عصبانیت فریاد می زد پسرم این زن به درد زندگی با تو نمی خورد، او ۱۲ سال از تو بزرگ تر است، یک بار ازدواج کرده، فرزندانش تقریبا هم سن و سال تو هستند!

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا چرا می خواهی خودت را بدبخت کنی؟ اما من که قصد داشتم احترام او را در همه حال حفظ کنم فقط پاسخ می دادم او مرا دوست دارد همین کافی است از سوی دیگر هم من تحصیلات عالیه دارم لیسانس گرفتم و ۳۳ سال از عمرم گذشته است. پدرجان من که بچه نیستم نصیحتم می کنی! از ۵ سال قبل به عنوان مدیر هتل مشغول کار بودم و با سمیرا که از کارکنان هتل بود دوست شده بودم او زن ۴۵ ساله ای بود که مدام عنوان می کرد عاشق دلسوخته من است. او ۲ پسر ۱۹ و ۲۴ ساله و یک دختر ۲۲ ساله داشت که دخترش ازدواج کرده بود. دیگر تصمیم خودم را با وجود نارضایتی اعضای خانواده ام گرفته بودم. ابتدا به خاطر این که روابط ما به گناه کشیده نشود او را به عقد موقت خودم درآوردم.در این مدت همه بستگانم با من قطع رابطه کردند. مادرم همیشه می گفت: تو آرزوهای قشنگ یک مادر را لگدمال کردی! ولی من فکر می کردم آن ها معنی عشق را نمی فهمند و نمی دانند که زن و شوهر باید عاشق هم باشند. ۲ سال بعد سمیرا را عقد دائم کردم به همین خاطر هم ۱۱۴ سکه طلا و یک خودرو برایش خریدم و منزلی را هم به نام او رهن کردم پس از آن هم بهترین و گرانقیمت ترین لوازم منزل را خریدم تا او زندگی خوبی را تجربه کند.

پدرم همچنان مرا نصیحت می کرد که فرزندم اشتباه می کنی اما من فقط در دلم به این حرف های به اعتقاد خودم «بی اساس» می خندیدم. مدتی که سمیرا در عقد موقت من بود می گفت: فرزندانم بزرگ شده اند و نقشی در زندگی ما ندارند آن ها بیش از اندازه به من احترام می گذاشتند و هرچه می گفتم گوش می کردند حتی به منزل ما نزدیک هم نمی شدند و فقط تلفنی با من صحبت می کردند. ولی بعد از آن که سمیرا را عقد دائم کردم رفت و آمد پسران و داماد و دخترش به خانه ام آغاز شد. اما هنوز چند ماه نگذشته بود که دیگر مرا به خانه ام راه نمی دادند و فقط پول هایم را خرج می کردند. شب گذشته هم با خوراندن قرص خواب آور مرا بیهوش کردند. صبح که از خواب بیدار شدم دیدم همه اسباب و اثاثیه منزل را برده اند وقتی به بنگاه معاملات محل رفتم فهمیدم که او پول رهن منزل را هم گرفته است تازه فهمیدم که ادعای عاشقی تنها برای فریب من و تصاحب اموالم بوده است. فرزندان او بدهکاری زیادی داشتند و حتی به خاطر صدور چک بلامحل مدتی هم در زندان بوده اند. مرد جوان در حالی که فریاد می زد کاش به نصیحت هایت گوش کرده بودم پدر! به مددکار اجتماعی کلانتری سجاد مشهد گفت: آمده ام تا از همسرم به خاطر اغفال و خیانت در امانت شکایت کنم! ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. اولا که ازدواج با زن مطلقه باید با احتیاط و تحقیقات کامل انحام شود.پسرهایی که با زنان مطلقه که فرزند هم دارند باید برگ ثنا را از تک تک فرزندان و حتی خود زن مطالعه کنند و سوء پیشینه را چک کنند. هنگام جاری کردن عقد هم باید عاقد برگ ثنا از دو خانواده مطالعه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن