اخبار مهم

کشف ۴۱ تن حبوبات احتکاری توسط مرزبانان هنگ مرزی سرخس 

کد خبر : 46471

فرمانده مرزبانی استان از کشف ۴۱ تن حبوبات احتکاری توسط مرزبانان هنگ سرخس خبر داد .

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “مجید شجاع” فرمانده  مرزبانی استان در تشریح این خبر گفت: درراستای مبارزه جدی با احتکار کنندگان کالاهای اساسی و در پی کسب اخبار واصله مبنی بر نگهداری و احتکار حبوبات در یک سردخانه ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی انبار مورد نظر را شناسایی و پس ازهماهنگی با مقام قضایی انبار را مورد بازرسی قرار دادند.

سردار ” شجاع ” در ادامه خاطر نشان کرد: مرزبانان هنگ سرخس پس از بازرسی محل موفق شدند ۴۱ تن انواع حبوبات شامل عدس، لوبیا و … را که در محل سردخانه دپو شده بود را کشف نمایند.

سردار ” شجاع” با اشاره به اینکه ارزش اقلام مکشوفه بیش از ۱۸ میلیارد ریال برآرود شده است ، تصریح کرد: این فرد حبوبات را از کشورهمسایه با ارز دولتی وارد کشور نموده تا به مصرف هموطنان برساند اما متاسفانه اینکار را نکرده ، لذا پس از قرائت حکم قضایی در حضور نماینده دولت انبار مورد نظر پلمپ گردید .

سردار ” شجاع” با قدردانی ا ز تلاش های مرزبانان گفت : مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی با قانون شکنان و اخلال گران اقتصادی برخورد خواهند نمود

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن