شهری

آغاز عملیات دیوارچینی هبلکس هتل بزرگ پدیده

کد خبر : 34241

همزمان با میلاد مسعود پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) عملیات دیوارچینی هبلکس سازه های جانبی هتل بزرگ پدیده آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده، معاون امور عمرانی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز با اعلام این خبر گفت: با هدف گذاری مدیریت جدید شرکت ابنیه و ساختمان پدیده مبنی بر تسریع و اجرای پروژه های زودبازده، اجرای عملیات عمرانی هتل بزرگ پدیده در اولویت قرار گرفت.

مهندس مسعود شیبانی افزود: هتل بزرگ پدیده که نصب اسکلت آن تا ۳۲ طبقه اجرایی شده است در اولویت فعالیت های عمرانی قرار گرفت و امروز همزمان با میلاد مسعود پیامبر اکرم(ص) اجرای عملیات عمرانی دیوارچینی هبلکس سازه های جانبی هتل را نیز آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰تن اسکلت فلزی فقط در مهر ماه نصب شده و به محض برطرف شدن مشکل پیچ و مهره اقدامات مربوط به نصب نیز بیش از پیش تسریع می گردد افزود: دیوارچینی هبلکس سازه های جانبی پروژه هتل از قبیل پارکینگ ها آغاز می شود و با سه برابر شدن نیروهای انسانی فعال در پروژه عملیات عمرانی هتل سرعت می یابد.

مهندس شیبانی تصریح کرد: اولویت دوم ما در هتل پدیده، اجرای عملیات عمرانی دیوارچینی هبلکس طبقات است که همزمان با آغاز دیوار چینی هبلکس سازه های جانبی، برنامه ریزی ها و زیرساخت های لازم برای برگزاری مناقصه این عملیات نیز انجام می شود تا پس از برگزاری و مشخص شدن پیمانکار، گام بعدی نیز اجرایی شود.

معاون امور عمرانی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز با اعلام اینکه ۶۰ تا ۷۰ نیروی انسانی متخصص اجرای دیوارچینی هبلکس سازه های جانبی هتل را برعهده دارند افزود: اولویت سوم ما در هتل پدیده، اجرای عایق حرارتی و آتش نشانی سازه فلزی هتل است که پس از برگزاری مناقصه مربوطه و مشخص شدن پیمانکار اجرایی خواهد شد.

به گفته مهندس شیبانی دیوارچینی کل طبقات هتل پدیده برابر با ۲۷۰هزار متر مربع است که به تدریج توسط پیمانکاران ذیصلاح اجرایی خواهد شد و این پروژه نیز به موازات نصب اسکلت و بتن ریزی سقف ها ی‌ متال دک نیز اجرایی خواهند شد .

معاون عمرانی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در ادامه از اجرای عملیات عمرانی بلوک یک تا ده مرکز خرید پدیده یاد کرد و گفت: اجرای عملیات عمرانی فودکورت ، سالن بولینگ و بیلیارد و سینما از اولویت های تعریف شده در این بخش است و پیمانکار بخش مذکور، با حدود ۱۰۰ نفر نیروی متخصص در جبهه های مشخص شده مشغول کار می باشد.

وی افزود: اصلاح عایق سازی پشت بام با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان از جمله برنامه های در دستور کار پیمانکار است و می بایست تمامی ایرادات و نواقص رفع شود.

وی همچنین در خصوص اجرای عملیات عمرانی پست اصلی برق نیز خبر داد و اظهار داشت: پست اصلی برق رسانی به پروژه در حال اجرا است و از امروز با افزایش نیروهای اجرایی در این پروژه، اجرای عملیات عمرانی و برقی در این پروژه را نیز تسریع می بخشیم تا انشالله بتوانیم هرچه سریعتر پروژه ها را به نتیجه مطلوب برسانیم و رضایت سهامداران محترم محقق نماییم .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن