شهری

در ۷ ماهه سالجاری صورت گرفت :

۹۰۰ مورد بازدید قضات از زندانهای خراسان رضوی

کد خبر : 43107

قضات و مراجع قضایی استان طی ۷ ماهه گذشته از سالجاری ۹۰۰ مورد از زندانها بازدید کردند.

به گزارش صبح مشهد، جانفدا مدیرکل زندانهای خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : حضور قضات و مراجع قضایی در زندانها و دیدار و گفتگوی مستقیم با زندانیان ، با هدف پایش پرونده قضایی مددجویان و در راستای اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری یک اصل موثر و نتیجه بخش است.

وی افزود در همین راستا با تعامل و همگرایی مجموعه قضایی خراسان رضوی از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه قضات حوزه های مختلف قضایی ۹۰۰ مورد از زندانهای استان بازدید کرده اند که در نتیجه این حضور و رسیدگی به درخواستهای زندانیان ، تا کنون ۳۳۰۰ نفر با اعطای مرخصی پایان حبس از زندانهای استان آزاد شده اند.

مدیرکل زندانهای خراسان رضوی خاطر نشان کرد ، همچنین مراجع قضایی با پذیرش آزادی مشروط ۳۰۸ نفر ، تعلیق مجازات ۳۳۲ نفر و تخفیف مجازات ۶۸ نفر زمینه آزادی جمعا ۷۰۸ نفر دیگر را نیز در این مدت فراهم کرده اند .

جانفدا در پایان ضمن قدردانی از نگاه تعاملی دستگاه قضایی استان نسبت به زندان و زندانی ، ابراز امیدواری کرد در این فرآیند کلیه زندانیانی که حائز شرایط قانون باشند و به درستی در چرخه اصلاح و تربیت قرار گرفته باشند با تشخیص مراجع قضایی از تاسیسات ارفاقی بهره مند خواهند شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن