اجتماعی

جنجال بر سر بازداشت جواد یساری در عروسی!

کد خبر : 34202

جواد یساری در مراسم عروسی ۱۵ دقیقه به اجرای برنامه پرداخته بود اما با حضور نیروی انتظامی برنامه لغو شد. وی نیز بازداشت و ساعاتی بعد آزاد شد.

صبح مشهد– بانی یک مراسم ازدواج در در روستایی در شهرستان نی‌ریز استان فارس به اتهام رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زمانه شیوع کرونا راهی زندان شد.

خبر جنوب نوشت: انتشار فیلمی در فضای مجازی که نشان می دهد در روستای ریزآب شهرستان نی ریز مراسم عروسی در حال برگزاری است، به نگرانی‌ها درباره شدت شیوع بیماری در این شهرستان دامن زده است.

این مراسم خصوصی بوده و از آنجا که سالن‌ها و اماکن تجمع مردم تعطیل است، در خانه برگزار شده است. از فرد برگزارکننده این مراسم توضیح خواسته شده بود و پیش از اجرای برنامه تعهد داده بود؛ اما این فرد مراسم را بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی برپا کرد، همزمان با برگزاری نیز مراسم تعطیل و فرد خاطی با دستور مقامات قضایی بازداشت شد.

جواد یساری یکی از خوانندگان قدیمی کشور در این مراسم بوده که وی نیز ربع ساعت به اجرای مراسم پرداخته بود اما با حضور نیروی انتظامی برنامه لغو شد. وی نیز بازداشت و ساعاتی بعد آزاد شد.

توضیحات مقام انتظامی
در این رابطه خبرنگار ما از سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس موضوع را جویا شد که وی در این رابطه توضیح داد: در یکی از روستاهای نی ریز خانواده‌ای در منزلشان اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده که این امر خلاف مقررات آیین نامه پیشگیری از کروناست.وی ادامه داد: به دنبال تجمع افراد و با توجه به وضعیت نگران کننده شیوع ویروس کرونا به دستور مقام قضایی ماموران در محل حاضر و از برگزاری مراسم جلوگیری می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس تاکید کرد: در روستاها مدیریت تجمع‌ها و برنامه عروسی بسیار دشوار است، زیرا مانند تالار نیست که تعداد محدودی به مراسم دعوت شوند و همه مردم روستا با برگزاری یک عروسی در محل حاضر می‌شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن