استانی

۵۹ زندانی توسط نمازگزاران مساجد شهرستان قوچان از زندان آزاد شده اند

کد خبر : 43750

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خراسان رضوی ، با مشارکت امام جمعه ،امام جماعت و نمازگزاران مسجد النبی شهرستان قوچان ، ۱۳ زندانی نیازمند در قالب طرح نذر هشتم از زندان آزاد شدند.

جانفدا مدیرکل زندان های خراسان رضوی در آئین برگزاری چهاردهمین مرحله پویش مردمی نذر هشتم که در مسجدالنبی قوچان برگزار شد گفت :

در طرح نذر هشتم به نیت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در هشتم هر ماه حداقل ۸ زندانی بدست با برکت نمازگزاران مساجد آزاد می‌شوند .

وی افزود نمازگزاران و مسجدی های شهرستان قوچان تا کنون ۵ مرحله متولی اجرای این طرح بوده اند و مجموعا زمینه آزادی ۵۹ نفر را فراهم کرده اند و به همین جهت قوچان بین شهرستان های استان تا کنون بیشترین میزان مشارکت در اجرای طرح نذر هشتم را داشته است.

جانفدا خاطر نشان کرد از ابتدای اجرای این طرح در سطح استان خراسان رضوی با احتساب این ۱۳ نفر تا کنون ۵۰۸ نفر از زندانیان نیازمند با مشارکت مساجد ، از زندان ها آزاد شده اند.

شایان ذکر است میزان بدهی این ۱۳ زندانی در مجموع ۷۶۰ میلیون ریال بوده که با تلاش‌های مجموعه مددکاری زندان ۴۵۰ میلیون ریال شکات نیک اندیش گذشت کرده اند و ۳۱۰ میلیون ریال توسط خیرین پرداخت گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن