اخبار مهم

قتل با کلنگ/پسر جوان سر همسایه را با کلنگ شکافت/در مشهد رخ داد!

کد خبر : 33099

جوانی که در نزاع خونین یکی از هموطنانش را با ضربه مهلک کلنگ کشته بود با تشریح جزئیاتی از چگونگی وقوع جنایت گفت: قبول دارم ضربه کلنگ را من به سر امیر زدم.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، متهم به قتل این پرونده جنایی که ساعت ۸ صبح دوشنبه گذشته توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به محل وقوع قتل در شهرک شهید رجایی مشهد منتقل شده بود در حالی که حلقه های آهنین قانون دستانش را می فشرد کنار دیگر متهمان پرونده قرار گرفت تا صحنه جنایت هولناک خود را در حضور مقام قضایی بازسازی کند.

وقتی متهم ۲۱ ساله مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت ابتدا کارآگاه فریمانی (افسر پرونده) خلاصه ای از محتویات این پرونده جنایی و اعترافات متهم در پلیس آگاهی را شرح داد و سپس قاضی کیانی با تفهیم ماده ۱۲۹ آیین دادرسی کیفری از خیرا… متهم ردیف اول خواست حقیقت ماجرا را بازگو کند.

متهم به قتل افغانی نیز با معرفی کامل خود گفت: چند روز قبل از وقوع جنایت، یکی از هموطنانم که در همین محل (خیابان حر۱۳) ساکن است با تعداد دیگری از بستگانمان درگیر شده بود. وی گفت: در این درگیری که به خاطر یکسری اختلافات قبلی رخ داد جوان ۳۰ ساله ای زن یکی از بستگانم را کتک زده و مجروح کرده بود.
وقتی من این موضوع را فهمیدم به اتفاق «سخی» به منزل او رفتیم تا به او بگویم حداقل آن زن را به بیمارستان ببرد اما او از خانه بیرون نیامد من و سخی هم که عصبانی بودیم شیشه های منزلش را خرد کردیم و سپس به منزل خداداد رفتیم، این در حالی بود که خداداد همسرش را به مرکز درمانی برده بود و من و سخی در منزل تنها بودیم که ناگهان زرین (جوان ۳۰ ساله) به همراه تعداد دیگری از هموطنانمان به در منزل خداداد آمدند و درگیری شروع شد.

در این هنگام سخی که به پشت بام رفته بود با پرت کردن تکه آجر، زرین را مجروح کرد و من هم کلنگی را که روی گاری داخل حیاط بود برداشتم و با آن ضربه ای به سر امیر معروف به شکر زدم که با این ضربه خون از سر او فواره زد و روی زمین افتاد. پس از آن هم اورژانس او را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد برد ولی حدود ۵ روز بعد او در بیمارستان جان باخت. گزارش خراسان حاکی است: در ادامه بازسازی صحنه قتل، سخی نیز با تایید اظهارات خیرا… گفت: تعداد طرف مقابل زیاد بود به همین خاطر من به پشت بام رفتم اما وقتی زرین داخل حیاط آمد تکه آجر را به سوی او پرت کردم که مجروح شد.
«زرین» مجروح این حادثه نیز در حالی که آثار زخم به جا مانده از درگیری خونین را به قاضی شعبه ۴۰۱ دادسرای مشهد نشان می داد گفت: وقتی سخی با تکه آجر به سرم زد من دیگر بیهوش شدم و چیزی نفهمیدم! بنابراین گزارش، با پایان یافتن اظهارات متهمان و اقرار صریح متهم ردیف اول این پرونده جنایی ،دیگر شهود و مطلعان نیز چگونگی نزاع دسته جمعی منجر به قتل را در حضور قاضی پرونده تشریح کردند و بدین ترتیب بازسازی صحنه با دستور مقام قضایی پایان یافت و متهمان برای طی مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سابقه خبر
ساعت ۲۳ بیست و پنجم تیر سال گذشته شهروندان در تماس با پلیس از وقوع نزاع دسته جمعی بین افغانی های ساکن در خیابان حر ۱۳ مشهد خبر دادند و بدین ترتیب پلیس وارد ماجرا شد تحقیقات بیانگر آن بود که جوان ۲۲ ساله ای به نام امیر معروف به شکر در این حادثه مجروح و در مرکز درمانی بستری شده است اما ۵ روز بعد با مرگ مجروح این حادثه بر اثر عوارض ناشی از اصابت کلنگ، این پرونده رنگ جنایی گرفت و با دستور قضایی همه عوامل دخیل در نزاع دسته جمعی دستگیر شدند تا این که خیرا… (یکی از متهمان) به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن