مشهد 2017

زندگینامه سیدمحمدهادی طلوعی، کارآفرین برتر کشور در سال ۹۷

کد خبر : 33090

سیدمحمدهادی طلوعی (زاده ۴مرداد ۱۳۷۱ در تهران) کارآفرین، نویسنده، مشاور و مدیر اجرایی ایرانی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی است. وی دارای مدرک دکترای بازاریابی و مدیریت فروش است.

زندگینامه:

وی در خانواده ای متوسط در شهر تهران متولد شد. پدر او یکی از اساتید دانشگاه در رشته ادبیات بود و مادر ایشان خانه دار بوده که به گفته سیدمحمدهادی طلوعی عامل اصلی موفقیتش حمایت های بی نظیر عاطفی و روحی مادرش بوده است که در تمامی شرایطی که همه او را دانش آموزی کودن خطاب می کردند به او باور داده و سبب ساز رشدش شده است.

شاید روحیه قوی مادر در همین دوران در فرزندانش تاثیر گذاشت تا بعدها به افرادی مصمم و با اراده برای ایرانی آزاد و آباد تبدیل شوند.

پس از ابتلای پدر ایشان به سرطان کبد در سال ۷۶ وی و خانواده به اصفهان نقل مکان کرده و تا سال ۸۵ آنجا حضور داشتند و سیدمحمدهادی طلوعی از همان سنین کودکی نسبت به اشتغال اقدام کرد و حتی با دست فروشی مخارج خود و خانواده اش را تامین می نمود.

زندگی در اصفهان و شرایط بهتری که برای خانواده فراهم شد، باعث شکوفا شدن استعدادهای غریزی محمد شد و در زمینه تحصیلی موفقیت های شگفت انگیزی را کسب نمود. او بعد از تحصیلات دبیرستان با نمرات عالی، در دانشگاه به تحصیل گردید.

محیط دانشگاه فرصتی برای بروز و ظهور استعدادهای درونی او شد و با مطالعات فراوانی که در زمینه های شغلی و کارآفرینی داشت، بستر مناسبی برای «آموزش» در او شکل گرفت.

همچنین در نتیجه تلاش و پشتکاری که به خرج داد و با تکیه به سه ویژگی مهم استقلال طلبی، ریسک پذیری و اعتماد به نفس، وارد همکاری با سازمان صدا و سیما گردید.

در این فاصله تحصیلات خود را ادامه داد و موفق به دریافت DBA یا همان دکترای عالی بازاریابی و مدیریت فروش شد.

وی تاکنون توانسته است کتاب های زیادی را ترجمه و تالیف نماید که عبارتند از:

ترجمه:

گرگ وال استریت تالیف جردن بلفورت

تالیفات:

فروش و بازاریابی به سبک گرگ وال استریت
فروش املاک به روش گرگ وال استریت
جعبه سیاه بازاراهای مالی(۲ جلدی)
سود بیشتر،فروش بیشتر
راز صد میلیارد دلاری من
۹۲ ایده پولساز راه اندازی کسب و کار

سیدمحمدهادی طلوعی در حال حاضر یکی از کارآفرینان و سخنوران برتر ایران است و بیش از دهها جایزه و لوح تقدیر از مراکز علمی و پژوهشی کشور را دریافت نموده است.همچنین وی در سال ۹۷ به عنوان جوان ترین چهره ماندگار کشور در بخش کارآفرینی و مدیریت انتخاب و موفق به دریافت تندیس شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. دکتر عشق هستند به معنای واقعی.یک انسان بزرگ از همه جهات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن