اسلاید شومشهد 2017

بهترین قیمت تور مشهد را از کجا تهیه کنیم؟

کد خبر : 39662

مشهد یکی از کلان‌شهرهای ایران محسوب می‌شود و جاذبه‌های گردشگری، اماکن تاریخی و مذهبی زیادی در آن وجود دارد. این شهر محل مناسبی برای انواع مختلف سفر بوده و به‌همین‌دلیل یکی از شهرهای گردشگری کشور به‌شمار می‌رود. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، در ادامه با ما همراه باشید. در این مطلب انواع روش‌های سفر به این شهر، مناسب‌ترین زمان مشهد، بهترین قیمت تور مشهد و مناسب‌ترین روش برای رزرو تور مشهد را معرفی خواهیم کرد.

روش‌های سفر به مشهد

برای سفر به این شهر زیارتی روش‌های مختلفی وجود دارد که هر شخص نسبت به شرایط خود آن را انتخاب می‌کند. هواپیما، خودروی شخصی، اتوبوس و قطار وسایل‌نقلیه‌ای هستند که می‌توانید با آن‌ها به مشهد سفر کنید. در ادامه موارد مربوط‌به هرکدام را بررسی خواهیم کرد.

سفر به مشهد با هواپیما

هواپیما یکی از پرطرفدارترین وسایل برای سفر است و افراد زیادی آن را برای سفرهای داخلی یا خارجی انتخاب می‌کنند. اگر قصد دارید از تهران به مشهد سفر کنید، ابتدا باید بلیط هواپیما خریده و سپس به ترمینال مشخص شده بروید. طی مسیر تهران مشهد با هواپیما حدود دو ساعت طول می‌کشد. این پرواز سبک‌های مختلف از جمله اکونومی، بیزنس و… دارد که هر شخص می‌تواند نسبت به شرایط خود آن را رزرو کند.

سفر به مشهد با قطار

یکی‌ دیگر از وسایل‌نقلیه‌ای که افراد زیادی آن را برای سفر انتخاب می‌کنند، قطار است. رسیدن به مقصد با این وسیله نقلیه نسبت ‌به دیگر روش‌‌‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد. امکانات قطار در مقایسه با اتوبوس بسیار بیشتر است و در هر کوپه از آن تختی وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها استراحت کنید. از تهران تا مشهد با قطار ۱۱ ساعت طول می‌کشد. سایت علی بابا امکان خرید بلیط بهترین قطار تهران مشهد را دراختیارتان می‌گذارد.

سفر به مشهد با اتوبوس

اتوبوس در مقایسه با قطار ارزان‌تر است و می‌توانید با قیمت کم‌تری بلیط آن را رزرو کنید. حدود یک ساعت با اتوبوس زودتر از قطار به مشهد خواهید رسید. این وسیله نقلیه در طول مسیر توقفی کوتاه برای استراحت دارد و به حرکت ادامه می‌دهد.

سفر به مشهد با خودرو شخصی

اگر با اتومبیل شخصی به سفر بروید، می‌توانید هر زمان و مکان توقفی داشته باشید. با خودروی شخصی ممکن است زودتر از قطار یا اتوبوس به مشهد برسید. بهترین مسیری که می‌توانید برای رسیدن به مشهد انتخاب کنید، از دامغان، شاهرود و… می‌گذرد. شما می‌توانید این مسیر را حدود ۹ یا ۱۰ ساعت طی کنید. هزینه سفر با اتومبیل شخصی ارزان‌تر از دیگر وسایل خواهد بود؛ زیرا می‌توانید همراه خانواده با آن به سفر بروید و فقط هزینه سوخت را بپردازید.

بهترین زمان سفر به مشهد

مشهد در هر فصل از سال جذابیت‌های خاص خود را دارد و نمی‌توان فصلی را به‌عنوان بهترین زمان سفر به آن انتخاب کرد. زمستان‌های مشهد بسیار سرد است و دمای هوا در این شهر به‌شدت کاهش می‌یابد. میانگین بارش باران در مشهد نسبت‌به برخی از شهرهای کشور زیادتر است و شما با سفر به این منطقه در زمستان شاهد بارش‌های مکرر خواهید بود. اگر قصد دارید هنگام شرکت در تور مشهد از اصفهان یا هر شهر دیگری شرایط جوی خوبی از مشهد مشاهده کنید، پیشنهاد می‌کنیم که بهار و تابستان به این شهر بروید. تعداد زیادی از مسافران نیز همین زمان را برای سفر انتخاب می‌کنند. ممکن است شما قصد داشته باشید سفری اقتصادی را تجربه کنید. اگر این موضوع مساله‌ای مهم برای شما محسوب می‌شود، بهتر است پاییز به این منطقه سفر کنید. ابتدای این زمان فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها است و بسیاری از افراد از سفر صرف‌نظر می‌کنند؛ به‌همین ‌دلیل از هزینه‌های سفر و اقامت در مشهد کاسته می‌شود.

رزرو تور با بهترین قیمت

همان‌طورکه می‌دانید تقاضا برای سفر به مشهد بسیار زیاد است و آژانس‌های زیادی تورهای متنوع این شهر را برگزار می‌کنند. با توسعه خدمات آنلاین، شرکت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف فعالیت خود را شروع کردند. سال ۱۳۹۳ شرکت علی بابا برای ارائه خدمات غیرحضوری سفر آغاز به‌کار کرد و اولین شرکت ایران است که در این حوزه فعال شد. با مراجعه ‌به این وب‌سایت می‌توانید انواع تور با مقاصد و مبداهای مختلف را با کم‌ترین قیمت رزرو کنید.

راهنمای رزرو تور از علی بابا

هنگامی که به سایت علی بابا می‌روید، باید وارد بخش تور شوید؛ سپس مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. پس از انجام این کار باید تاریخ حرکت و بازگشت را وارد نمایید. لازم‌به‌ذکر است که شما می‌توانید با فعال کردن گزینه تورهای لحظه آخری، این توع تورها را رزرو کنید. تورهای لحظه آخری با قیمت کم‌تری ارائه خواهند شد و شما زمان کمی برای آغاز سفر دارید. در همه آژانس‌ها، پس از رزرو این تور نمی‌توانید آن را لغو کنید. با رزرو تورهای لحظه آخری در علی بابا درصورت بروز مشکل امکان کنسل کردن تورهای لحظه آخری وجود دارد و بخشی از هزینه پرداخت شده به حساب شما بازگردانده می‌شود.

علاوه‌بر مکان‌های زیارتی، جاذبه‌های گردشگری زیادی در شهر مشهد وجود دارد. این شهر درطول سال شاهد حضور گردشگران زیادی است. ما در این مطلب به بررسی روش‌های سفر به مشهد، بهترین زمان سفر به آن و نحوه رزرو تور مشهد با کم‌ترین قیمت پرداختیم. اگر تجربه رزرو تور از علی بابا را داشتید، نظرات خود را درباره این سایت با ما به‌اشتراک بگذارید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن