ورزشی

همزمان با روز جهانی داور در خانه بسکتبال برگزار شد

مسابقات پرتاب آزاد به مناسبت روز جهانی داور در خانه بسکتبال ویژه داوران بسکتبال استان برگزار شد

کد خبر : 32053

به گزارش روابط عمومی هیات بسکتبال خراسان رضوی، عصر روز جمعه ۱۴ شهریور ماه جاری در محل خانه بسکتبال با حضور ۳۲ داور و پیشکسوت از شهرستان های مشهد،کاشمر،سبزوار، نیشابورمسابقات پرتاب آزاد ومنطقه ای برگزار گردید .

صبح مشهد– شرکت کنندگان در این دور از مسابقات که با نام و یاد و بزرگداشت داوری بسکتبال کشور و استان خلیل ظهور کاری برگزار گردید پس از مجموع ۲۵ پرتاب آزاد و ۵ پرتاب منطقه سه امتیازی نفرات برتر شناخته و به آنها یک جلد حافظ نفیس و کارت هدیه اهدا گردید.
نکته قابل تقدیر از این مسابقات نمایش کلیپ تصویری و یاد اوری خاطرات داوران استان در دوران داوری مسابقات برگزار شده در ایام مختلف بود که توانست به خوبی اهمیت داوری و ارزش داوران را به صورت تصویر به حاضرین جمع نمایش دهد.
درپایان این مسابقات از حسین اسماعیل زاده دیگر داور کاشمری که مسابقات پرتاب ازاد در بین نوجوانان و جوانان این شهرستان برگزار نموده بود نیز توسط معینی یکی از خادمین و خیرین ورزش بسکتبال تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
یکی دیگر از موارد زیبا و ماندگار در مراسم پایانی این روز تجلیل از داوران پیشکسوتی بود که سالیان نه چندان دور در امر برگزاری مسابقات و قضاوت های شایسته توانسته بودند مسابقات ماندگاری را ثبت نمایند،با همت معینی این خیر ورزشی از افرادی همچون محمود زینل شفیعی
سعید آثم،شهرام عسگری ،رضا دشتیانی،حسین نیازی،علیرضا قاسم پور ،امیر آریانپورحسن ساجدی با شاخه گل و هدیه نفیس و کارت های ثبت شده با نام بزرگ مرد داوری خراسان خلیل ظهور کاری تقدیر به عمل آید.

نتایج بدست آمده مسابقات پرتاب آزاد و شوت سه امتیازی داوران بشرح ذیل می باشد :
احسان رحیمی از مشهد با کسب ۲۵ امتیاز مقام اول
حسین رحیمیان از نیشابور ( در قسمت پیشکسوتان داوری ) با کسب ۲۲ امتیاز مقام دوم
ابراهیم عباس زاده و شروین رزازان از مشهد با کسب ۱۷ امتیاز مقام سوم مشترک
سعید خزاعی با کسب ۱۶ امتیاز مقام چهارم
در حاشیه این مسابقات به علی شهابی پرتاب کننده شوت از قفا (سه امتیازی از پشت سر) نیز کارت هدیه به همراه شاخه گل اهدا گردید.
همچنین به مناسبت روز جهانی داور و پاسداشت زحمات داوری استان در تمامی خدمات آموزشی ، برنامه ریز ی و اجرا مسابقات از طرف این خیر و خادم ورزشی هدیه نفیس اهدا گردید.
سیدمهدی میـر شفیعـی
صادق سمیعی
ابراهیم عباس زاده
احسان رحیمی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن