شهریورزشی

مدیر عامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا خبر داد:

کناره گیری قطعی بسکتبال آویژه از لیگ برتر!

کد خبر : 53555

به جرئت می توان گفت یکی از خبرهای تلخ ورزشی امسال کناره گیری تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا از رقابت های لیگ برتر است که همه را در شوک و حیرت فرو برد.

روزنامه خراسان نوشت: تیمی که طی ۱۰ سال اخیر فعالیت های خیلی خوب و تاثیرگذاری داشت و جوانان زیادی را به بسکتبال کشور معرفی کرد. آویژه صنعت در این سال ها حاشیه خاصی نداشت و جزو تیم های برتر در لیگ برتر بود، اما حالا مدیران باشگاه با توجه به بی مهری هایی که وجود دارد تصمیم گرفتند قید تیمداری را بزنند و از گردونه رقابت های لیگ برتر کنار بروند.شرایطی که اصلا به صلاح ورزش خراسان رضوی نیست چرا که ورزش این استان در حالت طبیعی هم شکست خورده است و حرفی برای گفتن ندارد.

این وضعیت فقط شامل حال آویژه نمی شود و خیلی از باشگاه ها از این بی مهری و بی توجهی گلایه مند هستند،البته این مسئله به ضعف مدیریت بر می گردد که سال های متمادی است گریبانگیر ورزش خراسان رضوی شده و تاکنون هم حل نشده است.مدیر عامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا با تایید کناره گیری از رقابت های لیگ برتر، گفت: تصمیم گرفته شده تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا با نظر هیئت مدیره امسال در لیگ برتر شرکت نکند. جعفر فلاح با بیان این که چنین تصمیمی برای هیئت مدیره باشگاه خیلی سخت بود، افزود: آویژه پنج سال پی در پی به عنوان تنها نماینده استان در مسابقات لیگ برتر حضور داشت.حالا مالک و هیئت مدیره تصمیم گرفتند در این فصل تیمداری نکنند. احتمال دارد پس از بررسی و اتفاق نظر با اعضای هیئت مدیره فقط در حوزه پایه فعالیت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: پنج سال در سطح اول بسکتبال کشور بدون حاشیه و توقع حضور داشتیم ، اما مانند تیم های دیگر شهرها آن گونه که شایسته بود حمایت نشدیم و حامی مالی باشگاه دلسرد شد. وی ادامه داد: منظور از حمایت جنبه مالی نبود چرا که نیاز مالی نداشتیم. بلکه جنبه معنوی قضیه مطرح بوده است که انجام نمی ‌شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن