اجتماعی

با مراکز خرید در کشور تایلند  آشنا شوید؟

کد خبر : 31772

تایلند از کشور های بسیار زیبا و پر جاذبه ای است که بسیاری از توریست ها را به سمت خود جذب کرده است.


صبح مشهد– این کشور دارای طبیعتی بی نظیر بوده و شهر هایی با سواحل زیبا و مناظر دیدنی دارد. در تایلند می‌توان به نقاط دیدنی بسیاری مانند معابد، کاخ ها و نقاط دیدنی طبیعی مانند پارک های ملی رفت و روزهای زیادی در این کشور سرگرم بود. تور گردشگری تایلند جزو تورهای بسیار پر طرفدار و مورد توجه در بسیاری از نقاط دنیا و حتی ایران است. در این کشور می‌توان به هتل های خوب و ۵ ستاره رفت و اقامتی بسیار راحت را تجربه کرد. از دلایل رفتن به کشور تایلند تجربه غذاهای خوشمزه تایلندی است و البته این کشور شامل مراکز خرید بسیار خوب هم میشود که در آنجا می‌توان از برندهای معتبر بین المللی اجناس با کیفیت با قیمت های مناسب تهیه کرد. این کشور دارای بازارهای خیابانی و همچنین مجموعه های تجاری بزرگ و مدرن با امکانات تفریحی و است که بسیاری را به سوی خود جذب میکنند. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز خرید در کشور تایلند را به شما معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید فستیوال پاتایا

یکی از مراکز خرید بزرگ و معروف که در شهر پاتایا در تور تایلند وجود دارد مرکز فستیوال پاتایا است که در نزدیکی ساحل قرار دارد و شامل تعداد زیادی فروشگاه و مغازه می‌شود که اجناس مختلفی را مانند پوشاک، کفش، کیف، لوازم خانگی، زیور آلات و لوازم الکتریکی می‌توانید در آنجا تهیه کنید. این مجموعه شامل بیش از ۳۰۰ فروشگاه بوده و در آنجا فود کورتی با تعداد زیادی رستوران از غذاهای خوشمزه بین المللی وجود دارد. این مجموعه تجاری و تفریحی بزرگ دارای کافی شاپ، سالن بولینگ و همچنین سینما با چند سالن مختلف است.

مرکز خرید رویال گاردن پاتایا

به گزارش سفر باتو ، دیگر مجموعه تجاری دیدنی در کشور تایلند که در شهر پاتایا قرار دارد مرکز خرید رویال گاردن پاتایا است که شامل معماری جالبی بوده و می‌توانید یک هواپیما قدیمی را ببینید که به نظر میرسد که به درون این مرکز خرید فرو رفته است. آنجا دارای دیدنی های مختلفی بوده و فروشگاه های بسیاری شامل کالاهای مختلف مانند پوشاک، ساعت، عطر و ادکلن، اسباب بازی، اکسسوری و … را شامل می‌شود. در این مجموعه می‌توانید به فود کورت بروید که شامل چندین رستوران مختلف می‌شود و همچینین از موزه و مراکز تفریحی واقع در آنجا دیدن کنید.

میدان سیام در بانکوک

یکی از نقاط معروف تایلند برای خرید میدان سیام در شهر بانکوک است که جایی بسیار مدرن و زیبا دارای مراکز خرید مختلف و بزرگ است. آنجا شامل فضایی زیبا می‌شود و می‌توانید در محیطی زیبا به پیاده روی بپردازید و از نقاط مختلف دیدن کنید. در مرکز خرید میدان سیام می‌توانید انواع کالا های مختلف شامل پوشاک، لوازم دیجیتالی، کفش و بسیاری محصولات دیگر را خریداری کنید این میدان در هنگام جشن ها و مناسبت های مختلف مثل سال نوی میلادی بسیار زیبا و دیدنی است.

بازار چاتاچاک بانکوک

از جاذبه‌های معروف و پر طرفدار بانکوک رفتن به بازار چاتاچاک است که آنجا یک بازار بسیار زیبا و رنگارنگ شامل اجناس محلی و تایلندی و البته خارجی بوده که در محیطی بزرگ قرار دارد. در آنجا می‌توانید انواع محصولات را پیدا کرده و با قیمت های مناسب خریداری کنید و حتی بر روی قیمت چانه زده و تخفیف بگیرید. در آنجا تعداد بسیار زیادی مغازه وجود دارد که تعدادشان به حدود ۸۰۰۰ عدد می رسد که برای دیدن آنجا باید راهنما داشته باشید تا بتوانید به جاهایی که محصول مورد نظر شما را دارد بروید. رفتن و گشتن در این بازار یکی از کارهایی است که بیشتر توریست ها انجام می دهند. در آنجا می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه تایلندی را هم امتحان کنید که در بوفه ها فروخته می‌شوند.

مرکز خرید جانگ سیلون پوکت

در شهر زیبای پوکت هم مراکز خرید مختلفی وجود دارند که یکی از بزرگ ترین و زیباترین هایشان مرکز خرید جانگ سیلون است که شامل بیش از دویست مغازه مختلف می‌شود که انواع محصولات مانند پوشاک، کفش، عطر و ادکلن، کیف، وسایل دیجیتالی و … را به فروش می رسانند. در آنجا می‌توانید در محیطی زیبا با طراحی مدرن به گشت و گذار پرداخته و از امکانات آنجا بهره ببرید که شامل فود کورت با رستوران های متعدد و امکانات تفریحی مانند سینما مجهز با سالن های مختلف، سالن بولینگ، سالن بیلیارد و همچینی کافی شاپ و دیدنی های دیگر است.

بازار هفتگی پوکت

در شهر پوکت بازار هفتگی وجود دارد که در آنجا می‌ توانید اجناس خاص و محلی و سوغاتی های مختلف را پیدا کنید. در این شهر در روزهای مختلف در نقاط مختلف بازار هفتگی برگزار می‌ شود که نیاز به راهنما برای پیدا کردن محل بازار هفتگی خواهید داشت. در این بازار ها می‌توان خوراکی های مختلف و تازه تهیه کرد و کالا ها را با قیمت مناسب خریداری کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن