اجتماعی

هتل های خوب در شهر وان را بشناسید

کد خبر : 31766

شهر زیبای وان در شرق ترکیه قرار دارد و یکی از شهرهای کرد نشین این کشور محسوب می‌شود. در آنجا بیشتر مردم به صحبت با زبان کردی مشغول هستند و می‌توانید ایرانیان زیادی را هم در آنجا پیدا کنید و بسیاری از هتل ها و رستوران ها توسط افرادی با زبان فارسی اداره می‌شوند.
صبح مشهد– این شهر زیبا شامل مراکز خرید بزرگ و خوبی است که انواع محصولات خارجی از برندهای بین المللی در آنجا پیدا می‌شود. در شهر وان می‌توانید انواع محصولات خوب ترکیه ای را هم تهیه کنید که دارای قیمت مناسب هم هستند. این شهر شامل نقاط دیدنی بسیار خوب طبیعی و جاذبه های گردشگری مختلفی بوده و می توان به دریاچه و قلعه زیبا وان اشاره کرد. شهر وان دارای رستوران های بسیار خوبی است که علاقه مندان به خوراک خوشمزه بخصوص کباب را به سوی خود جذب می‌کند. تور گردشگری وان را باید با یک هتل بسیار خوب تجربه کرد که به شما حس آرامش و خوبی بدهد. در ادامه می‌خواهیم برای شما بهترین هتل های شهر وان را معرفی کنیم که در تور وان آنها را برای خود انتخاب کنید.

هتل دابل تری بای هیلتون شهر وان

از هتل های بسیار مجلل که در سراسر ترکیه می‌توان شعباتی از آن را یافت هتل هیلتون در تور وان است. هتل دابل تری بای هیلتون که در شهر وان قرار گرفته است از هتل های بسیار زیبا و خوبی است که در این شهر می‌توانید برای خود رزو کنید. این هتل بخصوص در هنگان شب با نورپردازی بسیار زیبا و خیره کننده اش توجه شما را به خود جلب می‌کند. آنجا در خارج از شهر و در نزدیکی دریاچه زیبای وان قرار گرفته است که آن را به یک اقامت گاه بسیار عالی با مناظری زیبا تبدیل کرده است که می‌توانید در آنجا به راحتی به دریاچه زیبای وان دسترسی داشته باشید و با پیاده روی به قلعه وان بروید یا از جزیره ای که در دریاچه وان قرار گرفته است دیدن کنید. این هتل دارای دکوراسیون داخلی بسیار زیبا بوده و شامل اتاق هایی بزرگ با طراحی عالی می‌شود. در اتاق های این هتل اینترنت وای فای، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، مینی بار و همچنین تراس با چشم انداز عالی وجود دارد. این هتل دارای رستوران هایی با غذاهای خوشمزه دریایی، ترکی و همچنین بین المللی بوده  و می‌توانید از کیفیت بالای غذاها در آنجا لذت ببرید. از امکانات خوب و عالی که در این هتل وجود دارد باید به سالن بدنسازی مجهز، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، مرکز اسپا و زیبایی و همچنین امکاناتی مانند رزرو ماشین، ترسپرت، خشک شویی و خدمات تور اشاره کرد.

هتل دمیت پارک شهر وان

به گزارش سفر باتو ، از هتل های دیگر که جزو هتل های خوب شهر وان به شمار می‌روند باید به هتل دمیت اشاره کرد، این هتل ساختمانی زیبا و دیدنی دارد و شامل طراحی داخلی و دکوراسیون زیبا می‌شود. در آنجا می‌توانید به راحتی به نقاط مختلف شهر وان و مراکز خرید و رستوران های معروف دسترسی داشته باشید. این هتل دارای اتاق های تمیز وخوبی است که شامل اینترنت وای فای، تراس و حمام اختصاصی به همراه مینی بار می‌شوند. در آنجا می‌توانید از امکانات خوبی مانند حمام سنتی ترکی، سونا و جکوزی بهره ببرید و در آنجا از بوفه خوب صبحانه لذت ببرید.

هتل الیت ورد شهر وان

دیگر هتل بسیار زیبا و لوکس که در شهر وان قرار گرفته است هتل الیت ورد است. این هتل بر خلاف هتل دابل تری بای هیلتون در مرکز شهر وان قرار گرفته است که باعث می‌شود دسترسی آسان و خوبی به نقاط دیدنی و مراکز خرید که در شهر وجود دارند داشته باشید. این هتل با دریاچه وان شش کیلومتر فاصله دارد و اتاق هایی شامل انواع امکانات لوکس مانند، تهویه هوا، اینترنت بی سیم پرسرعت، مینی بار، تراس و حمام لوکس دارد. در این هتل می‌توانید از رستوران های بسیار خوب و با کیفیت با غذاهای متنوع ترکیه ای، انواع کباب ها و غذاهای بین المللی بهره ببرید که با مواد اولیه تازه و کیفیت بالا طبخ و ارائه می گردند. در این هتل می‌توانید از برخی خدمات بسیار خوب تفریحی و رفاهی لذت ببرید که می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، خدمات اسپا، حمام سنتی ترکی، خدمات ماساژ درمانی، مرکز اسپا و همچنین سالن بدنسازی مجهز اشاره کرد. این هتل تا فرودگاه وان ۸ کیلومتر فاصله دارد.

هتل کرنر شهر وان

دیگر هتل خوب که در شهر وان می‌توانید در آنجا اقامت داشته باشید هتل کرنر است که با اتاق های تمیز و امکانات خوبش شناخته می‌شود. این هتل دارای دسترسی عالی به نقاط دیدین شهر و مراکز خرید بوده و اتاق هایی با حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، تهویه و مینی بار را شامل می‌شود. این هتل طراحی داخلی زیبا داشته و می‌توانید همه روزه در بوفه این هتل از صبحانه بهره مند شوید و از پذیرش ۲۴ ساعته آنجا اطمنینان حاصل کنید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن