اجتماعی

لذت خرید از بازارهای متنوع جزیره قشم

کد خبر : 31760

سفر به جزیره قشم ، سفری رویایی و شگفت انگیز خواهد بود زیرا این جزیره وسیع پدیده های حیرت انگیزی را در خود جای داده که هر یک به تنهایی ارزش سفر به قشم را توجیه می کند . علاوه بر زیبایی های منحصر به فرد قشم ، وجود دهها مرکز خرید این منطقه را به بازاری بزرگ تبدیل نموده که خرید از آن بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود .

صبح مشهد– در ادامه برخی از مراکز خرید و بازار های این جزیره را که ما بین دو منطقه داخل شهر و درگهان گسترده شده اند معرفی می کنیم :

مراکز خرید و بازار های قشم

تور قشم دارای بازار ها و مراکز خرید متنوعی است که قدمت برخی ، به یکصد سال پیش باز می گردد . بازار قدیمی قشم در بافت قدیمی شهر که منطقه پرجنب و جوش است ، قرار دارد و با بیش از هزار مغازه و حجره ، محل مناسبی برای آغاز گشت و گذار و خرید است . حین قدم زدن در بازار با مردم بومی و شیوه زندگی آنها تا حدودی آشنا خواهید شد که خود بخش جذاب و سرگرم کننده سفر شما خواهد بود . قیمت ‌ها در این بازار به نسبت پایین است و تنوع و کیفیت برخی کالا ها شما را وادار به خرید می کند . این بازار محل مناسبی برای تهیه سوغاتی و خرید انواع پوشاک ، پتو و ملحفه، کیف و کفش و صنایع دستی و …  است . بازار قدیمی شهر در سال ۱۲۹۰ تأسیس‌ شد و هم اکنون به ‌عنوان قدیمی‌ترین بازار شهر قشم شناخته می‌شود . این بازار در نزدیکی اسکله شهر قرار دارد و از گذشته در رونق اقتصادی جزیره قشم تاثیر گذار بوده است.

به گزارش سفر باتو ، همچنین در گوشه و کنار بازار انواع خوراکی ها محلی را می بینید که بر روی سینی و یا چرخ دستی عرضه می شوند .

مرکز خرید ستاره قشم

اگر به دنبال مرکز خریدی بزرگ و مدرن ، با فروشگاههای متنوع هستید ، پیشنهاد ما به شما بازار و یا مرکز خرید ستاره است . این بازار در کل جزیره و در میان گردشگران شناخته شده است و قیمت های مناسب اجناس شما را ترغیب به خرید می کند . در این بازار انواع لوازم آرایش و عطر و ادکلن ، بدلیجات و زیور آلات ، کیف و کفش ، و پوشاک را خواهید دید و برخی فروشگاههای آن عمده فروش هستند . مرکز خرید ستاره دارای سه طبقه است و همچنین دارای امکانات رفاهی گوناگون و کافه و رستوران های متنوع است .

بازار ستاره در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی به آن آسان و نسبت به مراکز خرید اطراف از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است .

بازار فردوسی قشم

بازار فردوسی قشم در کنار بازار ستاره قرار دارد و از سه طبقه تشکیل شده است . در طبقه اول و دوم آن بیش از چهارصد فروشگاه به چشم می خورد و در آن انواع اسباب بازی ، دوچرخه و ماشین شارژی ، انواع پوشاک ، انواع صندل و دمپایی عرضه می‌ شود همچنین فروشگاههای متنوع تزیینات دکوری خانه را می بینید که کالاهای آن به‌ طور مستقیم از کشور چین وارد شده است .

بازار بزرگ خلیج فارس

بازار خلیج فارس در نزدیکی بازار ستاره قرار گرفته و دارای هشتاد واحد صنفی است و کالاهای متنوع و با کیفیتی در آن عرضه می شود . بازار خلیج فارس دارای رستورانی با کیفیت است که در طبقه چهارم آن واقع شده است . در مرکز خرید خلیج فارس انواع پوشاک ، لوازم دکوری و تزئینات منزل را خواهید دید که اغلب دارای قیمت هایی بسیار مناسب هستند .

بازار پردیس قشم

بازار پردیس قشم که تقریبا به تازگی تاسیس شده است روبروی مرکز خرید ستاره قرار دارد و  طبقه اول و دوم آن دارای بیش از یکصد و پنجاه واحد صنفی است و طبقات سوم و چهارم آن به اتاق های هتل پردیس و رستوران اختصاص یافته است . بازار پردیس مدرن و زیبا است و در آن برندهای محبوب لوازم خانگی را خواهید دید و همچنین در این مجتمع انواع پوشاک ، عطر و ادکلن و لوازم الکتریکی و … با بهترین کیفیت و قیمت های مناسب عرضه می شود .

مراکز خرید در بندر درگهان

درگهان یکی از قدیمی ترین بازار های جزیره قشم را در خود جای داده که گشت و گذار و خرید از آن به یک روز کامل زمان نیاز دارد . درگهان محل فروش کالاهای عمده است و البته برخی مغازه ها تک فروشی هم دارند . درگهان حدودا در فاصله سی کیلومتری از شهر قشم قرار دارد و البته دسترسی به آن آسان بوده و به راحتی با کرایه کردن تاکسی میتوان به آن رسید . برای رفتن به درگهان می‌توانید با هتل محل اقامت خود  هماهنگ نموده و از سرویس‌های آنها استفاده کنید و یا می‌توانید با کرایه کردن تاکسی از میدان برگ سبز در محله بازار قدیم خود را به این منطقه برسانید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن