اجتماعی

مراکز خرید در سفر با تور مالزی  را بشناسید

کد خبر : 31751

مالزی از مقاصد پرطرفدار گردشگری و توریستی در قاره آسیا است و بسیاری از علاقه مندان به گردش و طبیعت از سراسر دنیا به این کشور سفر میکنند.
صبح مشهد– در کشور مالزی نقاط دیدنی بسیاری وجود دارد که شامل دیدنی های طبیعی و همچنین تاریخی می‌شود. در آنجا می‌توانید در هتل‌های بسیار خوب و ۵ ستاره اقامت داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید. امکانات این کشور بسیار خوب بوده و آنجا شامل رستوران‌های بسیار عالی و با کیفیت است. در کشور مالزی می‌توانید از جاذبه‌های مختلف مانند پارک ها و مراکز تفریحی مختلفی بهره ببرید. در شهرهای ساحلی مالزی می‌توان از سواحل بسیار خوب و مناظر زیبا لذت برد و در آنجا به انواع فعالیت های هیجان انگیز تفریحی مشغول شد. مالزی دارای مراکز خرید بزرگ و مدرن بوده و می‌توانید در آنجا از شعبات برندهای مشهور و معتبر بین المللی کالا های خود را مستقیماً تهیه کنید. این شهر کوالالامپور به عنوان پایتخت مالزی پر طرفدار ترین شهر مالزی برای گردش است و تورهای مالزی بیشتر به مقصد کوالالامپور صورت می گیرد. در شهر کوالالامپور بازارها و مجتمع های تجاری بزرگ وجود دارد در ادامه به بهترین مراکز خرید کشور مالزی خواهیم پرداخت و تعدادی از بهترین هایشان را به شما معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور مالزی

یکی از بهترین نقاط برای خرید در شهر کوالالامپور در تور مالزی سفر باتو ، مرکز خرید پاویلیون است که شامل یک بنای بزرگ و با معماری مدرن و دیدنی میشود که بسیاری از توریست های این شهر را به سوی خود جذب کرده است. این مجموعه شامل تعداد زیادی فروشگاه و مغازه بوده و بخش های مختلفی را شامل می‌شود. این مرکز خرید دارای برندهای معتبر و مشهور جهانی است و انواع کالاها را در آنجا می‌توانید تهیه کنید که شامل لباس، کفش، لوازم آرایشی، لوازم دیجیتالی، ساعت و اکسسوری و بسیاری از کالاهای دیگر می‌شود. آنجا دارای رستوران و کافی شاپ بوده و می‌توانید ساعت ها در آنجا به مشاهده فروشگاه های مختلفی بپردازید.

مرکز خرید مید ولی مگامال کوالالامپور مالزی

از مراکز خرید زیبا و پر طرفدار که در شهر کوالالامپور قرار گرفته است باید به مرکز خرید مید ولی مگامال اشاره کرد که در نزدیکی برج های دوقلو پتروناس قرار دارد و در روبروی این مرکز خرید آبفشان های زیبایی قرار گرفته اند و آنجا از جاذبه های خوب گردشگری در مالزی محسوب می‌شود. این مرکز خرید چندین فروشگاه مختلف دارد که می‌توانید در آنجا انواع محصولات مختلف مانند لباس و کیف و کفش را تهیه کنید و سوغاتی های خوبی را بخرید.

مرکز خرید گارنی پاراگون پنانگ مالزی

یکی از مراکز خرید خوبی که در شهر پنانگ در کشور مالزی قرار گرفته است مرکز خرید گارنی پاراگون است که در واقع یک مجموعه تجاری و تفریحی بزرگ و با امکانات زیاد به حساب می‌آید. این مرکز خرید با معماری مدرن و دیدنی اش مورد توجه بسیاری از علاقه مندان قرار دارد. آنجا دارای ۹ طبقه بوده و شامل چندین فروشگاه مختلف از برندهای معتبر جهانی می‌شود و می‌توانید انواع پوشاک، کفش، ساعت، وسایل دیجیتالی، آرایشی و بسیاری محصولات دیگر را در آنجا تهیه کنید. این مجموعه بزرگ دارای رستوران های متعدد با غذاهای متنوع بوده و شامل سینما مدرن با کیفیت بالا و سالنهای مختلف است. آنجا شامل هایپر مارکت و همینطور باشگاه ورزشی مجهز نیز می‌شود.

مرکز خرید گارنی پلازا پنانگ مالزی

دیگر مجموعه تجاری بزرگ در شهر پنانگ مرکز خرید گارنی پلازا است که این مرکز خرید هم مانند کارنی پاراگون شامل انواع فروشگاه های مختلف و تفریحات می‌شود. در آنجا بیش از ۳۸۰ مغازه و فروشگاه وجود دارد و این مرکز خرید دارای سوپر مارکت و انواع فروشگاه ها با کالاهای مختلف و متنوع می‌شود که می‌توانید در آنجا کیف و کفش و لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم منزل را تهیه کنید. این مرکز خرید دارای فود کورت بوده و در آنجا چندین رستوران مختلف با منوهای مختلف غذایی با غذاهای متنوع بین المللی وجود دارند. آنجا دارای پارکینگ اختصاصی بوده و می‌توانید از مراکز مختلف تفریحی در آنجا بهره ببرید که شامل شهر بازی سرپوشیده، سینما و سالنهای ورزشی می‌شود. این مرکز خرید در نزدیکی شهر جرج تاون بوده و از مراکز خرید خوبی است که در آن منطقه می‌توانید به آنجا بروید. مرکز خرید گارنی پلازا در سال ۲۰۰۱ افتتاح شده و هنوز یکی از بهترین مراکز خرید آنجا است.

مرکز خرید تئو سون هات لنکاوی مالزی

در شهر لنکاوی چند مرکز خرید وجود دارند که می‌توانید در آنجا به خرید انواع محصولات مورد نیاز و کالاهای مختلف برای سوغاتی بپردازید که یکی از این مراکز خرید مرکز خرید تئو سون هات است که شامل فروشگاه های مختلفی می‌شود که تعدادشان به ۶۰ عدد می رسد و در آنجا انواع لباس، کفش، چمدان، وسایل خانه و سوغاتی را می‌توانید تهیه کنید. این مجموعه شامل رستوران های مختلف و کافی شاپ بوده و در آنجا می‌توانید خوراکی های مختلف و شیرینی هم تهیه کنید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن