شهری

نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ناجا مطرح کرد

مرزبانان پاسداران امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند

کد خبر : 31386

مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ‘ مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام و المسلمین “ادیانی” نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، حجت الاسلام موسوی رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا، سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان، سردار “تقوی” فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان و معاونین در ستاد فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین “ادیانی” در این مراسم ضمن تبریک اعیاد گذشته و تسلیت پیشاپیش ایام ماه محرم عنوان داشت: مرزبانان پاسداران امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی افزود: همه نیروهای مسلح باید به خود ببالند که امروز جان نثار نظامی هستند که کار ناتمام مبارزه ۲۵۰ ساله و احداث حکومت اسلامی و علوی را به انجام رسانیده اند.
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه خاطر نشان کرد: هوشیار باشید که دشمن با همه ساز و برگ و توانش به مصاف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده است و اگر مقاومت قهرمانانه داشته باشیم پیروز قطعی جمهوری اسلامی است، اما اگر دست تسلیم و مصالحه دراز کنیم شکست خواهیم خورد.
حجت الاسلام و المسلمین “ادیانی” در خصوص حجت الاسلام والمسلمین “حسن زاده” رئیس جدید عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: ایشان برادری ارزشمند، با انگیزه، با نشاط، با روحیه و انقلابی هستند که با توجه به حساسیت شهر مشهد و با مشورت مشاوران، اجماع بر انتخاب ایشان بوده است.
سردار “جان نثار” نیز ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین “حسن زاده” رئیس جدید عقیدتی سیاسی مرزبانی استان یادآور شد: حجت الاسلام و المسلمین “رامیار” در سمت خود همواره خدمتی انقلابی داشته و به نیابت از همه مرزبانان استان خراسان رضوی از خدمات ارزشمند این عزیز تقدیر و تشکر میکنم و امید است همواره در هر سمتی که هستند موفق باشند.

گفتنی است طی این مراسم حجت الاسلام و المسلمین “علیرضا رامیار” به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان؛ و همچنین حجت الاسلام و المسلمین “حسن زاده” به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی منسوب شدند؛ در اینمراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین “ایمانی نژاد” رئیس سابق عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ثامن الائمه مشهد نیز تودیع و حجت الاسلام و المسلمین “فیروزی” در این سمت منصوب شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن