استانی

نیمه مردادماه پایان مهلت ثبت‌نام در مدارس خراسان رضوی است

کد خبر : 30613

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی گفت: فرصت تعیین تکلیف ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس استان برای سال تحصیلی جدید تا نیمه مرداد ماه است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، مجتبی افشار افزود: مدارس باید برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در اسرع وقت، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند تا بدون ایجاد ازدحام و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی این فرایند شکل گیرد.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای مراجعه اولیا به مدرسه و انجام یک ثبت‌نام آرام و به دور از دغدغه‌های بهداشتی برای خانواده‌ها محور اصلی ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی گفت: تا کنون بخش زیادی از ثبت‌نام‌ها انجام شده است و به عنوان مثال در دوره ابتدایی ٨٧ درصد و در دوره متوسطه اول بیش از ٨٠ درصد ثبت‌نام‌ها انجام شده است.

افشار افزود: در دوره متوسطه دوم نیز به دلیل انجام فرایند هدایت تحصیلی، ثبت‌نام این مدارس کمتر از ۱۰ درصد انجام شده، اما تا ٢٠ روز آینده ثبت‌نام این مدارس هم به بیش از ٨٠ درصد افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تعداد دانش آموزان خراسان رضوی در سال تحصیلی آینده رشدی ۵٠ هزار نفری داشته باشد.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس متوسطه اول و دوم در ٢٠ روز آینده هر روز به غیر از پنجشنبه‌ها فرایند ثبت‌نام را انجام خواهند داد.

افشار افزود: تا کنون حدود ٩۶٠ بازدید از مدارس انجام شده است که طی آن ۶٣٠ مورد تذکر و ١١ اخطار کتبی به مدیران مدارس نیز داده شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن