اخبار مهم

له شدن راننده آریسان زیر چرخ‌های بنز در مشهد+عکس

کد خبر : 30242

برخورد یک کامیون بنز به علتی نامشخص با دو پژو ۲۰۶ بدون صندوق و وانت‌بار آریسان در مشهد حادثه آفرید.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا درست چند متر آن‌طرف‌تر از ایستگاه سی‌و‌هشتم آتش‌نشانی در نیم روز سه‌شنبه و در حاشیه صدمتری مشهد تصادفی دل‌خراش اتفاق افتاد. صدای مهیب ترمز کامیون یک لحظه همچون صدای وال در اقیانوس به صورت کش‌دار به گوش رسید. آن دسته از مأموران آتش‌نشانی که در محوطه ایستگاه قرار داشتند و از قضا شاهد این سانحه رانندگی بودند، بلافاصله پا به میدان حادثه گذاشتند و دیگر آتش‌نشان‌ها هم با چند ثانیه تأخیر به جمع همکارانشان پیوستند. یک خودروی کامیون بنز به علتی نامشخص با دو خودروی پژو ۲۰۶ بدون صندوق و وانت‌بار آریسان برخورد کرده بود. چند متر بعد‌تر هم مردی جوان در حالی که از ناحیه سر دچار جراحت شدید شده بود و خون‌ریزی زیادی داشت روی آسفالت بی‌حرکت افتاده بود. راننده خودروی ۲۰۶ هم داخل خودرواش گرفتار و مصدوم شده بود که مأموران در همان دقایق ابتدایی دست به کار شدند و موضوع را به اورژانس و پلیس اعلام کردند. مرد جوانی که کف آسفالت افتاده بود به دلیل شدت جراحات وارده به ناحیه سرش فوت کرده بود که این موضوع در معاینه اولیه تکنسین‌های اورژانس تأیید شد.

راننده ۲۰۶ دهیار یکی از روستا‌های اطراف مشهد بود
آتش‌نشانان ایستگاه ۳۸ در ادامه این عملیات خود پس از بازگشایی در خودروی ۲۰۶ راننده آن را بیرون کشیدند و تحویل اورژانس دادند. آنچه از شنیده‌ها پیداست؛ راننده ۲۰۶ ظاهرا دهیار یکی از روستا‌های اطراف مشهد بود. راننده وانت‌بار (متوفی) نیز از هم‌ولایتی‌های راننده ۲۰۶ بوده است. متوفی هم‌ولایتی خود را در حد فاصل میدان امام حسین (ع) و میدان سپاد مشاهده و هر دو در انتهای بولوار ابوطالب در گوشه بزرگراه کنار می‌کشند تا پیرو مسئله‌ای با یکدیگر صحبت کنند. راننده وانت از خودرو پیاده می‌شود و کنار سواری ۲۰۶ که راننده‌اش داخل خودرو بوده، مشغول صحبت می‌شود که در این میان با یک خودروی کامیون حمل نخاله ساختمانی زیر گرفته می‌شود. به گفته آتشپاد سوم ایوب خجسته، مدیر منطقه آتش نشانی مشهد متوفی مردی سی‌وهشت ساله است که جسد او با دستور قضایی در اختیار عوامل انتظامی قرار گرفت و صحنه تصادف نیز پس از بازگشایی معبر و برای علت وقوع این سانحه در اختیار عوامل راهنمایی و رانندگی قرار داده شد.

تصادف خونین با اتوبوس
بعد از گذشت حدود ۲۴ ساعت سانحه رانندگی دیگری در یکی از خیابان‌های مشهد رخ داد و این‌بار تیمی از نجاتگران ایستگاه سی‌و‌پنجم آتش‌نشانی سرخط این حادثه شدند. محل وقوع این سانحه رانندگی در ابتدای ورودی بولوار امیریه قرار داشت جایی که یک خودروی تاکسی به علتی نامشخص با یک دستگاه اتوبوس بین شهری برخورد کرده بود.

شدت این تصادف به قدری بود که خودروی پژو ۴۰۵ تاکسی سبز از قسمت جلو مچاله شده بود و راننده میان‌سال آن نیز داخل اتاق این سواری به شدت مصدوم و محبوس شده بود. مأموران پس از ایمن‌سازی معبر و قطع جریان برق خودرو بلافاصله وارد عمل شدند و با استفاده از تجهیزات مربوط راننده تاکسی را رهاسازی کرده و تحویل اورژانس دادند.

محل این تصادف جرحی بعد از ایمن‌سازی و بازگشایی معبر در اختیار عوامل راهنمایی و رانندگی قرار گرفت. از شواهد موجود پیداست که ظاهرا راننده تاکسی برای یک لحظه پشت فرمان خوابش برده و دچار این حادثه شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. اون مرد جوان برادر من بود ???? تا ابد ما غصه دار شدیم . برادرم خیلی آرزو داشت هنوز . هر روز و هر شب تو ذهن من .
    لطفا برای شادی روحش فاتحه و صلوات بفرستید ???
    ممنون انشاالله هیچ خانواده ی داغ جوون نبین .
    خیلی سخت ???

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن