اخبار مهم

دستگیری عاملان جنایت رگباری در مشهد +عکس

کد خبر : 29057

عاملان «جنایت رگباری» که با شلیک گلوله های زیادی از سلاح کلاشینکف، سه نفر را درون یک دستگاه خودرو پژو پارس به قتل رساندند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از مشهد باتلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر و به پنجه عدالت سپرده شدند.رئیس پلیس خراسان رضوی روز شنبه گذشته در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان این خبر افزود: به دنبال وقوع جنایتی هولناک که در تاریخ ۹۹٫۲٫۲۴ در بخش رضویه مشهد رخ داد، رسیدگی ویژه به این پرونده حساس درحالی به گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی سپرده شد که تصاویری از این جنایت در فضای مجازی منتشرشده بود. سردار محمد کاظم تقوی افزود: در این حادثه تلخ سه نفر درون خودرو به رگبار بسته شدند و عاملان جنایت نیز به مکان نامعلومی گریختند تا این که کارآگاهان به ردزنی متهمان پرداختند و به مخفیگاه آنان در کاشمر رسیدند اما عاملان جنایت چند ساعت قبل از آن جا به تهران گریخته بودند.

دریافت جدیدترین اخبار مشهد و ایران با عضویت در کانال تلگرامی صبح مشهد ( کلیک کنید )

فرمانده حافظان امنیت خراسان رضوی با تاکید بر این که تعقیب و گریز کارآگاهان در نهایت به کلبه ای جنگلی در اطراف گرگان رسید، خاطرنشان کرد: کارآگاهان درحالی با رعایت موارد کامل امنیتی سه متهم اصلی این جنایت را درون کلبه ای در تپه های جنگلی به دام انداختند که آن ها فاصله ای حدود سه هزارمتری را از داخل کلبه زیرنظر داشتند. سردار سرتیپ دوم محمد کاظم تقوی تصریح کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، بازجویی از آنان در حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) آغاز و مشخص شد که آن ها به دلیل اختلافات قبلی و غرور جوانی دست به چنین جنایت وحشتناکی زده اند. گزارش خراسان حاکی است: قاضی محمد حسین درودی (دادستان مرکز خراسان رضوی) و همچنین قاضی سید جواد حسینی (معاون دادستان) نیز از نمایشگاه کشفیات چندین پرونده حساس و پیچیده پلیس خراسان رضوی بازدید کردند و در گفت و گو با خبرنگاران اقدامات سریع و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی در پیگیری پرونده ها و به ویژه دستگیری «عاملان جنایت رگباری» را شایسته تقدیر دانستند.
شایان ذکر است در بازدید مسئولان قضایی و انتظامی از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی، ابتدا سرهنگ شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی) توضیحات کلی را درباره فعالیت های شبانه روزی کارآگاهان ارائه داد و سپس چگونگی دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه محموله شمش های طلا ، قاتلان جنایت رگباری و دستبرد مسلحانه به آرایشگاه ، توسط سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی و سرقت مسلحانه از منازل توسط سرهنگ جعفری (رئیس اداره عملیات ویژه) برای فرماندهان انتظامی و مسئولان و مدیران قضایی تشریح شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن