اخبار مهم

ماجرای هولناک گرگ های زرد در مشهد/ به ۳ دختر تنها در جاده فریمان مشهد تجاوز کردیم

کد خبر : 30068

۲ فرد شیطان صفت که به «گرگ‌های زرد» معروف شده‌اند، در بازجویی‌های قضایی و انتظامی و در اعترافاتی تکان دهنده پرده از اعمال کثیف خود برداشتند همچنین این افراد شیطان به اعمال خود رسیده و طناب دار را به گردنشان انداختند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، ۲ فرد شیطان صفت که به «گرگ های زرد» معروف شده اند، در بازجویی های قضایی و انتظامی و در اعترافاتی تکان دهنده پرده از اعمال کثیف خود برداشتند. به گزارش صبح مشهد، «ر- ب» که داخل تاکسی خود را با نام جعلی «احسان» معرفی می‌کرد، با اشاره به این که ۲۵سال دارد، گفت: من راننده تاکسی پژو ۴۰۵ هستم اما تاکسی متعلق به مادرم است که بعد چندی مسافرکشی در خط فریمان- مشهد و بالعکس را آغاز کردم.

قبلا کارگر ساختمانی بودم ولی نتوانستم این شغل را ادامه بدهم. ماجرای آزار و اذیت دختران را هم از حدود ۴۰روز قبل شروع کردم. آن روز به پسرخاله ام که ۲۴ساله و جوشکار است، پیشنهاد دادم که خانم ها رابه عنوان مسافر سوار کنیم و آنان را مورد آزار قرار بدهیم سپس به این قصد، از فریمان به مشهد آمدیم اولین دختر را در میدان آزادی مشهد به مقصد بولوار وکیل آباد سوار کردیم اما شرایط برای این کار فراهم نشد کرایه اش را گرفتیم و او را پیاده کردیم.

این کار ۲ بار دیگر نیز تکرار شد اما هر بار ناموفق بودیم تا این که تصمیم گرفتیم با هر شرایطی که بود، دختران را به جاده بکشانیم. من رانندگی خودرو را به عهده داشتم و پسرخاله ام نیز در صندلی عقب می نشست. برای این که مسافر (طعمه) در صندلی جلو ننشیند، کیسه حاوی آچار و ابزار روی صندلی گذاشته بودم تا مسافر در صندلی عقب و کنار پسرخاله ام بنشیند؛ اما برای این که شناسایی نشویم و آن ها نتوانند شماره خودرو را یادداشت کنند، از ساعت ۹ شب که هوا کاملا تاریک بود و خیابان ها خلوت می شد به دنبال دختران تنها می گشتیم.

* چرا بولوار وکیل آباد را برای این کار انتخاب کردید؟

چون این بولوار بزرگ است و چراغ قرمز هم ندارد و در صورتی که با پلیس مواجه می شدیم و یا مورد ظن شهروندان قرار می گرفتیم، می توانستیم به راحتی فرار کنیم.

* طعمه هایتان را کتک می زدید؟

نه! ولی موقعی که پسرخاله ام با زور سر آن ها را زیرصندلی می برد سروصورتشان زخمی می شد، حتی عینک یکی از آنها هم شکست. در صورتی که مقاومت شدیدی می کردند آنها را می ترساندیم که با چاقو می کشیم! ولی همه آن ها با گریه و زاری و التماس می خواستند که رهایشان کنیم.

* اموالشان را هم سرقت می کردید؟

نه! ولی گوشی تلفن آن ها را می گرفتیم و باتری گوشی را بیرون می آوردیم که کسی تماس نگیرد.

* آیا از طعمه های خود فیلم هم می گرفتید؟

نه! داخل خودرو تاریک بود فقط گاهی چراغ قوه گوشی را روشن می کردیم.

* چند نفر را تاکنون مورد آزار قرار داده اید؟

۶ نفر را سوار کردیم ولی فقط ۳ نفر از آن ها را اذیت کردیم.

* چند ساعت قربانیان خود را به زور در جاده های تاریک نگه می داشتید؟

حدود ۳ ساعت و بعد آن ها را به مشهد باز می گرداندیم و در نیمه های شب اطراف میدان های ورودی شهر رها می کردیم.

* شاکیان عنوان کرده اند که پرده ای بر شیشه عقب تاکسی نصب بود؟

بله! آن را برداشتیم تا مدرکی برای اثبات جرم نباشد و پلیس نتواند از روی این سرنخ ما را دستگیر کند.

* مواد مخدر هم مصرف می کنید؟

نه! من فقط قرص های ترک اعتیاد می خوردم؛ درباره پسرخاله ام هم اطلاعی ندارم!

* دختران وقتی می فهمیدند که شما قصد ربودن آنها را دارید، چه وضعی داشتند؟

گریه می کردند! از وحشت به خود می لرزیدند حتی در یک مورد یکی از آنها بیهوش شد ولی ما توجهی نمی کردیم.

* طعمه ها را به کجا می بردید؟

حدود ۲۵کیلومتری جاده فریمان بعد از تپه سلام داخل فرعی های خاکی می‌پیچیدیم تا در تاریکی شب شناسایی نشویم.

* چرا قربانیان خود را تهدید می کردید که شما را به خانه های تیمی می بریم؟

این موضوع را به دروغ مطرح می‌کردیم چون می خواستیم بترسند و مقاومت نکنند.

گزارش حاکی است: «ع- ن» متهم ۲۴ساله دیگر این پرونده نیز در بازجویی های انجام شده گفت: پیشنهاد این کار را پسرخاله ام داد که زنان و دختران را با تاکسی به خارج از شهر ببریم و آنها را مورد آزار و اذیت قراردهیم. من ابتدا استرس داشتم ولی بعد دیگر برایم عادی شده بود و بلافاصله با اشاره «ر» دختران را زیرصندلی عقب می کشاندم و دهانشان را می گرفتم که نتوانند سروصدا کنند.

من قصد کتک زدن آنها را نداشتم اما وقتی مقاومت می‌کردند ممکن بود مجروح شوند. دیگر این کارها را نمی‌کنم، غلط کردم. شیطان گولم زد!!

مقام قضایی اعلام کرد : هویت شاکیان «گرگ های زرد» محرمانه می ماند

هویت و اسامی همه شاکیان «گرگ های زرد» در پرونده به صورت محرمانه باقی می ماند. قاضی رسیدگی کننده به پرونده«گرگ های زرد» با بیان این مطلب به ما گفت: این احتمال وجود دارد که افرادی به خاطر حفظ آبروی خود و یا نگرانی های بعدی برای مراجعه به پلیس و یا دستگاه قضایی، دچار تردید شوند.

آخرین گفته های «گرگ های زرد» پای چوبه دار: با زنان محجبه و چادری کاری نداشتیم

عقربه های ساعت به ۹ صبح نزدیک می شد که محکومان به اعدام با چشمانی بسته از خودروی پلیس پیاده و به سمت طناب های دار هدایت شدند. صدای صلوات هزاران تن از شهروندانی که در اطراف میدان حافظ مشهد گرد آمده بودند تا بار دیگر شاهد اجرای حکم الهی باشند، سکوت فضای محل اجرای حکم را شکست. ابتدا (رضا.ب) محکوم ۲۵ ساله در حالی که حلقه های قانون دستانش را می فشرد کنار طناب های دار قرار گرفت و پس از آن نیز (علی.ن) از پله های آهنین بالا رفت. ابراز رضایت مردم از اقدام قاطع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با شعارهای قوه قضاییه تشکر تشکر، نیروی انتظامی تشکر تشکر، نمایان شد. دقایقی بعد مجریان قانون، حکم صادر شده برای دو محکوم را قرائت کردند و بدین ترتیب، ۲ جوان شیطان صفت که با اقدامات مجرمانه خود زخمی بر امنیت شهر وارد کرده بودند به دار مجازات آویخته شدند تا درس عبرتی باشد برای آنانی که شاید هنوز سودای ارتکاب جرمی را در سر می پرورانند.

آخرین گفته های محکومان ساعتی قبل از اعدام

دو محکوم به اعدام که در روزهای نه چندان دور در نهایت بی رحمی و سنگدلی به نوامیس مردم تجاوز می کردند و اعتقاد داشتند که پلیس نمی تواند در این شهر بزرگ آن ها را شناسایی کند، اکنون در سکوت مطلق بازداشتگاه آرام نشسته بودند. گویی زمان برای آن ها از حرکت ایستاده بود چرا که باید تا ساعتی دیگر پای چوبه دار می رفتند شاید هم در خلوت خود به وحشت و دلهره های دخترانی می اندیشیدند که چند ماه قبل با گریه و التماس از آنان می خواستند تا رهایشان کنند و عفت آنان را لکه دار نکنند و… در همین حال بود که ۲ محکوم به اعدام برای آخرین بار لب به سخن گشودند.

ع.ن گفت: رسانه ها به پرونده ما بال و پر دادند. به همین خاطر هم جرایم ما به چشم آمد و دستگاه قضایی خیلی زود به اتهامات ما رسیدگی کرد و حکم آن نیز خیلی سریع به اجرا درمی آید. اگر چه قبول نداریم که در این ماجرا تنها ما مقصر بودیم چرا که وقتی برخی زنان و دختران با ظاهری زننده از خانه هایشان بیرون می آیند آن ها نیز در ارتکاب این گونه جرایم تقصیر دارند و از همه مهم تر خانواده ها هستند که باید کنترل مناسبی در وضعیت ظاهری، نوع پوشش و همچنین رفت و آمدهای فرزندان خود داشته باشند. از سوی دیگر هم مسئولان باید در برخورد و جمع آوری لانه های فساد جدی تر عمل کنند چرا که بدبختی ما نیز از وقتی شروع شد که پایمان به این خانه های فساد باز شد. مبارزه جدی با زنان خیابانی و فساد باید در اولویت هر کاری قرار بگیرد چرا که وقتی فردی در منجلاب فساد افتاد دیگر از هیچ جرمی روی گردان نیست و ما هم به جایی رسیدیم که هیچ چیز جلودارمان نبود.

«رضا.ب» نیز گفت: همان طور که قبلاً نیز گفتم ما با زنان محجبه و چادری کاری نداشتیم یعنی اصلاً آن ها را سوار نمی کردیم چرا که یقین داشتیم دچار دردسر خواهیم شد. پس باید به خانواده ها بگویید اجازه ندهند فرزندانشان با ظاهری تحریک آمیز در خیابان ها ظاهر شوند. جرمی که ما انجام دادیم بسیار زشت بود و نباید تا این اندازه پیش می رفتیم اما تحت تأثیر وسوسه های شیطانی قرار گرفتیم و کارمان به اینجا کشیده شد. امیدوارم که دیگران از سرنوشت ما درس عبرت بگیرند و راه خلاف نروند چرا که عاقبتی جز این (اعدام) ندارد!

در حاشیه

* رئیس پلیس خراسان رضوی و مشهد، دادستان عمومی و انقلاب و مسئولان اجرای احکام از جمله مسئولانی بودند که در محل اجرای حکم حضور داشتند.

* رضا.ب – محکوم به اعدام سعی می کرد از زیر چشم بندش به طناب های دار نگاه کند.

* علی.ن – هنگامی که از خودروی پلیس پیاده شد تا پای چوبه دار برود گفت: نباید کارمان به اینجا کشیده می شد!!

* محل اجرای حکم و نظم حاکم بر آن قابل توجه بود و شهروندان این بار برای پارک خودروها دچار مشکل نمی شدند.

* تعداد زیادی از شهروندان اجرای علنی این گونه احکام را موجب تقویت امنیت و اقتدار دستگاه قضایی و نیروی انتظامی عنوان کردند.

سابقه خبر

دو محکوم به اعدام که صبح روز گذشته به دار مجازات آویخته شدند اقدامات مجرمانه خود را از آبان سال ۹۴ در مشهد آغاز کردند. آنان با استفاده از یک دستگاه تاکسی پژو بین شهری، دختران مسافر را به جاده مشهد – فریمان می کشاندند و آنان را به زور مورد تجاوز قرار می دادند. ۲ محکوم مذکور در آذر سال گذشته با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند و پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای عمومی و انقلاب در شعبه پنجم دادگاه کیفری خراسان رضوی محاکمه و به اعدام محکوم شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۷ نظرها

  1. برای جامعه ما که جای کارهای هر کسی را مشخص نکرده این آسیب همیشه وجود دارد. اگر همه زن ها را هم چادر به سر کنند وقتی به این نوع آدم ها فشار بیاد دنبال کسانی می افته که چادر کوتاه تری داره. بعد باید همه زن ها و دخترها را در خانه ها حبس کرد . هر چقدر دایره محدودیت و نامشخص بودن محل و روش کم خطر برآورد امیال و نیازها نامشخص باشد، شرایط بدتر و سخت تر است.

    1. چقد افکار مزخرفی، چون ظاهر زننده ای داشتنداینکار را کردیم، خودشان مقصرند، چه توجیهات مسخره ای، واقعا متاسفیم واسه این افکار عصر جاهلیت که با این طور مسائلی که پیش میاد تازه خود رسانه ها. هم کمک میکنن که تقصیر رو بندازن گردن زنهایی که زیر بار حجاب اجباری نمیرن، چرا نمیگید مقصر دولت مردان عزیزن که با این شرایط سختی که به وجود آوردن ازدواج را برای جوونا مشکل کردن
      و بیکاری مشکل بعدی جووناس که نمیتونن ازدواج کنن، چرا حجاب زن های بی حجاب را مشکل اصلی میدانید.

      1. اینا فقط دنبال هوس بودن والا چادری و مانتویی نداریم. همه دختران و زنان ایران خواهران و مادران ما هستند باید جوانان غیرت مردانه داشته باشن ولی حیف که برخی معتاد و بی‌غیرت شدن

      2. احسنت ، من خودم قربانی تجاوز هستم و وقتی این داستان هارو میخونن واقعا قلبم خرد میشه و اونا رو درک میکنم که چه حالی دارن . با اینکه ۱ سال از تعرض به من گذشته اما هنوز عوارض روحی و روانی روی من تا ابد باقی میماند. و با اینکه من حجاب خوبی داشتم باز هم به من تعرض شد???اما نذاشتم که جایی اسمی ازم ببرن تا ابروم بره تا ابد این غم با من می مونه.درود بر نیروی انتظامی ۱۰۰ بار اعدام برای این افراد هم کمه.

    2. جامعه خیلی سخت شده خدا به داد بچه هامون برسه اگه از همون اول کسی که تجاوز می‌کرد همون موقع اعدام میشد این آدما به فکر تجاوز هم نمی افتادن یا اگر کسی دزدی می‌کرد دستشو قطع میکردن اینقدر دزد واختلاس گر نبود که با پشت گرمی به کارشون ادامه بدن

  2. وای بر این ما .بیچاره جوانها .یه جوان اکه زن داشته باشه ،کار داشته باشه هیچوقت سمت کارهای کثیف نمیره

  3. متاسفم برای رسانه های خودمون که هنوز این گونه اقدامات رو ربط به بی حجابی و غیره جلوه میدن نه عزیزم مشکل جای دیگست مشکل عدم مدیریت درست بزرگانه در هرجای دنیا این اتفاقات وجود داره و افراد مریض هستن، اونجایی که فقر میاد ایمان میره در صورتی که رو گنج زندگی می‌کنیم، حرف آخر اون نامردها حقشونه و ۱۰۰ بار باید اعدام شن ولی اعدام و باید از جای دیگه ای هم شروع کرد اونم فکرهای مسموم و افراد مسموم و پیدا کردن راهکاره نه پاک کردن صورت مسئله، قرآن و به روز تفسیر کنید، یا علی مدد

  4. خییلیا اینا رو دارن اما بازم کثیفن!!؟؟
    می تونی بگی چرا؟
    مگه آدم هر چی نداشت باید بزور بدست بیاره؟
    فکر نمی کنی مشکل از دین، ایمان و اعتقاداتشونه؟
    خیلیا هیچی ندارن اما حیا و آبرو دارن
    ما وقتی کارمون به این روزگار میرسه که حیا رو حجاب تعریف کنیم در صورتی که حیا حجاب رو میسازه و خیییلی از حجاب داشتنش الزامی تره هم واسه آقایون و هم خانومها
    اصلا چه معنی داره یه خانوم تنها ساعت ۹ شب بیرون از خونه باشه اگه حیا ،شرم و ترس داشته باشه؟؟!!

  5. به جای این حرفا شرایط ازدواج رو آسون کنید
    وضع اقتصادی رو درست کنید
    رو جهیزیه و مهریه مانور ندین
    تا جوونا زن بگیرن و دنبال این کارا نباشن

  6. گرچه موافقم که بعضی از این افراد به معنای واقعی شهوتران هستند و حتی ممکن است به خانم های چادری تجاوز کنند اما بطور واقع بینانه باید بگویم که رعایت حجاب توسط بانوان سرزمینمان مانع از تحریک مرد و درنتیجه حفظ امنیت خود میشود. و درصد بالایی از این نوع جرائم که به گفته مجرمان حاصل تحریک توسط پوشش خانم بوده کاسته میشود چرا که اگر علت اصلی حذف بشود به مرور چنین جرائمی کم میشوند. مگر در مورد افراد مریض و فاسد جامعه که آنها را هم با اجرای قانون میتوان کنترل کرد

  7. بابا ببند دهنت رو بخاطر ظاهر!!
    تو و اونی که این نوشته غلط کردین که به خودتون اجازه همچین کاری بخاطر ظاهر میدین!

  8. در قرآن آمده که مردان مراقب نگاهشان باشند و زنان مراقب پوشش و حجابشان پس هر دو طرف مقصرند خانم هایی و پوشش نداشتند و مردانی ک مراقب چشمشان نبودند و تا زمانی ک دو طرف رعایت نکنند این فجایع اتفاق می افتد

  9. سلام
    بکی از اصلی ترین عوامل فساد در کشور نبود قانون قاطع در برخورد با فساد است. گاهی هدف از تجاوز لذت نیست بلکه بازی با آبرو و حیثیت انسانهاست در صد سال ؛ آبرو کسب میکنیم در یک ساعت آبرویمان و حرمتمان شکسته میشود…

  10. این حیوان های وحشی و باید توهمان ماه اول اعدام کنند هرچه سریعتر باشد اثر بازدارندگی جرم روی سایرین بیشتر خواهد بود
    احسنت به قاضی این پرونده وپلیس زحمت کش

  11. درودبرپلیس شجاع وقاضی مقتدر اگه همین طورچندتا ازاین حرامی ها رواعدام کنین دیگه کسی جرات نگاه حرام به ناموس دیگرانو نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن