اخبار مهمشهری

یک مدیر مدرسه در مشهد لغو ابلاغ شد

به دلیل تخلف دریافت وجه

رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدیر یکی از مدارس مشهد به دلیل تخلف دریافت وجه لغو ابلاغ شد.

به گزارش صبح مشهد، محمد قوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این در حالی است که به همه مدیران مدارس دولتی و هیات امنایی اعلام شده در زمان ثبت نام به هیچوجه نباید وجهی غیر از مبلغ بیمه و کتابهای درسی دریافت شود.

وی ادامه داد: با محرز شدن تخلف سه مدیر دیگر در همین ارتباط تا پایان هفته جاری ابلاغ مدیریت مدرسه آنها نیز لغو خواهد شد.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین اخذ وجه از دانش آموزان را با ۵۰ درصد موارد، بیشترین شمار شکایات در این خصوص اعلام و بیان کرد: ۸۰ مورد شکایت دریافتی در سطح این استان از ابتدای شروع ثبت نام در مدارس مربوط به تخلف در اخذ وجه بوده است.

وی گفت: در زمینه اخذ وجه از والدین دانش آموزان توسط مدارس هیچگونه اجباری وجود ندارد و هرگونه کمک نقدی والدین کاملاً داوطلبانه است. بر این اساس همه موارد مورد شکایت والدین در زمینه ثبت نام در کوتاهترین زمان مورد رسیدگی قرار می گیرند.

قوامی نژاد افزود: در این چارچوب با هرگونه تخلف ثبت نام در مدارس بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.

یک میلیون و ۲۳۰ هزار دانش آموز در خراسان رضوی محصل هستند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن