اخبار مهم

داستان وحشتناک قتل دختر ۱۹ ساله/ پایان تلخ عشق پنهانی!

کد خبر : 29528

دوستی مخفیانه دختر و پسر جوان پایان دردناکی داشت. برادر دختر برای پایان دادن به این دوستی خواهرش را به قتل رساند و پسر جوان وقتی خبر قتل دختر موردعلاقه‌اش را شنید، تصمیم گرفت به زندگی خود پایان دهد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا این حادثه دردناک در بخش رغیوه شهرستان هفتکل در استان خوزستان رخ داد. صبح سه‌شنبه گذشته فردی با پلیس تماس گرفت و از خودکشی دختر ۱۹ساله‌اش در خانه خبر داد. به‌دنبال این تماس، تیمی از مأموران به‌همراه بازپرس ویژه قتل، دادستان هفتکل راهی محل حادثه شدند. دختر جوان به‌وسیله سیم برق حلق‌آویز شده بود و خانواده‌اش می‌گفتند که وی دست به‌خودکشی زده است.

ماجرا اما از همان ابتدا مرموز به‌نظر می‌رسید؛ چراکه دستان دختر جوان از پشت بسته شده و روی دست‌ها و گلویش آثار کبودی به چشم می‌خورد. مأموران که حدس می‌زدند این دختر به قتل رسیده است به تحقیق از اعضای خانواده‌اش پرداختند. پدر او گفت: شبی که این اتفاق رخ داد، من در اتاقی که در گوشه‌ حیاط برای نگهبانی از دام‌هایمان ساخته‌ایم خوابیده بودم. صبح پسرم سراغم آمد و گفت که خواهرش خودکشی کرده است. وقتی به اتاق خواب رفتم جسد بی‌جانش را دیدم که حلق‌آویز شده بود.
اظهارات پدر خانواده نشان می‌داد که کسی جز پسر خانواده راز این حادثه را نمی‌داند. مأموران به تحقیق از او پرداختند و وی این بار مدعی شد که خواهرش به دستور او خودکشی کرده است. او گفت: خواهرم از مدتی قبل با پسری آشنا و به او علاقه‌مند شده بود. وقتی متوجه این ماجرا شدم به او تذکر دادم که باید به این آشنایی پایان دهد اما شب حادثه، وقتی پدرم در اتاق نگهبانی گوشه حیاط خواب بود، متوجه شدم که خواهرم قصد دارد مخفیانه از خانه خارج شود. شک نداشتم که با پسر موردعلاقه‌اش قرار دارد و برای همین مانع او شدم و از او خواستم یا به این دوستی پایان دهد یا به زندگی خودش. در نهایت نیز خواهرم راه دوم را انتخاب کرد و به زندگی خودش پایان داد.
اعتراف به جنایت
ماموران مطمئن بودند که پسر جوان حقیقت را نمی‌گوید؛ به همین دلیل بازجویی از او را ادامه دادند تا اینکه وی به قتل خواهرش اعتراف کرد.
سهراب لهراب، دادستان هفتکل به همشهری، می‌گوید: ما مطمئن بودیم که ماجرا یک جنایت خانوادگی است؛ به همین دلیل مظنونان پرونده را بازداشت کردیم و بازجویی از آنها ادامه یافت تا اینکه برادر مقتول اعتراف کرد که خواهرش را به قتل رسانده است. او گفت که شب حادثه، وقتی پدرش در خواب بوده و او و خواهرش در خانه بودند، با شنیدن صدای در، متوجه می‌شود که خواهرش قصد خروج از خانه را دارد. او که حدس می‌زد خواهرش با پسر موردعلاقه‌اش قرار ملاقات دارد، مانعش می‌شود اما وقتی با اصرار او برای رفتن روبه‌رو می‌شود، ابتدا ضربه‌ای به سرش زده و سپس با استفاده از سیم برق او را خفه کرده و طوری وانمود می‌کند که او خودکشی کرده است. سپس تا صبح صبر کرده و پس از آن ماجرا را به پدرش اطلاع می‌دهد و او نیز با پلیس تماس گرفته و به این ترتیب تحقیقات برای کشف راز حادثه آغاز و در مدت‌ کوتاهی حقیقت فاش می‌شود.
دادستان هفتکل ادامه می‌دهد: این حادثه صبح سه‌شنبه اتفاق افتاد و عامل جنایت پس از اعتراف به قتل صحنه جنایت را بازسازی کرد اما متأسفانه وقتی خبر به گوش پسر موردعلاقه‌ مقتول رسید، وی تصمیم گرفت با خوردن قرص به زندگی خود پایان دهد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تلاش برای نجات او ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن